Gå til innhold

[Løst] priser utlandet talkmore


Anbefalte innlegg

Jeg har talkmore abonnement.

På hjemmesiden dems står det fri bruk i Norden.

Altså Sverige. Danmark. Finland. Island. Og noen til☺

 

Men når du bruker telefonen i Sverige så er det ikke fri bruk. Hva mener dem egentlig så med dette fri bruk til norden.

 

 

Velkommen til Sverige! Priser for bruk av mobil i utlandet: Ring til Norge for 1,35 /min. Mottak 0,37 /min. Send SMS 0,39. Bruk av data kr: 0,99 /MB. Send MMS: 0,39. Motta MMS: 0,39. Priser i kr inkl. mva. For mer informasjon om bruk av mobilen i utlandet ring nummer +4781568803. Ønsker du å melde deg av tjenesten, send STOPP til 19992. Hilsen Talkmore.

Dette er prisene i Sverige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk først hvilket abonnement du bruker og om dette støtter Nordenbruk: 

 

https://www.talkmore.no/en/abonnement

 

For å spesifisere siden det virker du ikke forstår dette selv:

Talkmore tilbyr fri bruk fra Norge til Norden.

 

Du må da oppholde deg i kongeriket. Er du i Sverige gjelder vanlig utenlandstakst.

Endret av Dysfunctional
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekk først hvilket abonnement du bruker og om dette støtter Nordenbruk: 

 

https://www.talkmore.no/en/abonnement

 

For å spesifisere siden det virker du ikke forstår dette selv:

Talkmore tilbyr fri bruk fra Norge til Norden.

 

Du må da oppholde deg i kongeriket. Er du i Sverige gjelder vanlig utenlandstakst.

så det er så det fungere ja. At jeg kan ringe fra Norge til eks Sverige Uten kostnad

Og ikke være i Sverige og ringe. Jeg har fritt 1000 så det står da at jeg har dette i mitt abonnement.

Lenke til kommentar

så det er så det fungere ja. At jeg kan ringe fra Norge til eks Sverige Uten kostnad

Og ikke være i Sverige og ringe.

Det stemmer. Forøvrig så koster det deg ingenting å ringe norske nummer til utlandet (hvor enn de er i verden.)

 

Det forutsetter da at du ringer fra ditt norske telefonnummer til et norskt nummer i utlandet. Mottakeren av samtalen blir da taksert for "mottak av samtaler i utlandet" - disse prisene varierer ut i fra hvilken mobilleverandør du bruker. 

 

Ringer du derimot et utenlandsk nummer, vil du da bli taksert for "samtaler til utlandet" - disse prisene varierer også, som nevnt over. Unntaket er da hvis man har slike tjenester som mange operatører har nå til dags, med fri bruk eller inkluderte minutter til Norden og lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

så det er så det fungere ja. At jeg kan ringe fra Norge til eks Sverige Uten kostnad

Og ikke være i Sverige og ringe.

 

Det stemmer. Forøvrig så koster det deg ingenting å ringe norske nummer til utlandet (hvor enn de er i verden.)

Det forutsetter da at du ringer fra ditt norske telefonnummer til et norskt nummer i utlandet. Mottakeren av samtalen blir da taksert for "mottak av samtaler i utlandet" - disse prisene varierer ut i fra hvilken mobilleverandør du bruker. 

 

Ringer du derimot et utenlandsk nummer, vil du da bli taksert for "samtaler til utlandet" - disse prisene varierer også, som nevnt over. Unntaket er da hvis man har slike tjenester som mange operatører har nå til dags, med fri bruk eller inkluderte minutter til Norden og lignende.

Takk for grundig svar. Ble klokere på dette nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...