lceman™ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvordan deaktiverer jeg det innebygde skjermkortet på en DULL Dimension??? Kan det gjøres fra BIOS? I så fall; hvordan kommer jeg inn dit? Prøver å få liv i et PowerColor Radeon 9600 Se m 128mb DDR Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 du må installere windows ferdig først, gå inn på maskinvare og deaktivere det der... Da finner maskinen din automatisk det nye skjermkortet. Men det kan og finnes en jumper på hovedkortet ditt hvis du har agp port. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 du må installere windows ferdig først, gå inn på maskinvare og deaktivere det der... Da finner maskinen din automatisk det nye skjermkortet. Men det kan og finnes en jumper på hovedkortet ditt hvis du har agp port. Windowser ferdig installert, Nei hk har desverre ikke agp :grine: mener du at vraket automatisk oppdager det nye kortet hvis jeg deaktiverer det gamle integrerte??? Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Øhhh... hvilken Dell Dimension har du da? Jeg har en Dell Dimension 4550. Hvis du ikke har noe annet skjermkort pakka inn i maskina fra før, skal det bare være å pakke inn et nytt...start maskina...og Windows ordner resten. Så må du installere driverne. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 øh.. Om du ikke har en agp port, håper jeg det er et PCI grafikk kort du kjøpte..? Men gå inn i BIOS'en å disable onboard Graphic husker ikke hva det heter. Aner ikke om det er bset og sette inn det nye gfk før eller etter det men tror ikke det gjør noe stor forskjell. Så installerer du drivere. mvh André. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 På Dell Dimension er det ikke slike opsjoner i BIOS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå