Gå til innhold

Batteri tid Samsung Galaxy Tab S2 (Nettbrett)

lyne123

Anbefalte innlegg

Noen som har eller kjenner noen som har Samsung Galaxy Tab S2. Er det bra batteri tid på den? Bruker den mye vis du spiller spill? Bruker den til å se film/lase ned ting?

Kjøpte en Samsung galaxy s6 her for en stund siden, og jeg ble skuffet over batteri tiden på den. Blir du det med dette nettbrettet også?

Husker jeg hadde Ipad 2 og den kunne vare i flere dager med grei bruk. Kunne bruke den på kvelden/eftan fra ca kl 17.00- 23.00 og ennå kunne jeg bruke den like mye neste kveld før den måtte lades :D Men så bra er det vell ikke på den?

Håper på svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt min et par dager og har fått et godt førsteinntrykk av batteriet til tross for at det må lades noen ganger før det er optimalisert. Test hos stuff.tv bekrefter midlertidig god batteritid.

Utdrag fra testen : We left 1080p HD video running with Wi-Fi on and email accounts left to sync and the Tab S2 still kept going for 12 hours and 27 minutes, actually outlasting the older model by 9 minutes – not to mention the iPad Air 2 and Nexus 9. Generally speaking, the Tab S2 will comfortably get you through a day’s use and then some.

Hele testen her: http://www.stuff.tv/samsung/galaxy-tab-s2/review

Endret av blutut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...