elementz Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Vi skal kjøpe brukt og da falt valget på 30kwt 2014 model. Men overalt så leser jeg at det er bare 2016 modeler som har utvidet rekkevidde. Hva er rekkevidde på 30kwt på sommer/vinterstid? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Vi skal kjøpe brukt og da falt valget på 30kwt 2014 model. Men overalt så leser jeg at det er bare 2016 modeler som har utvidet rekkevidde. Hva er rekkevidde på 30kwt på sommer/vinterstid? Nissan kom vell nettopp med 30kWt og leverer de i disse dager? Tidligere versjoner har vell 24kWt batteriet? Ps, anbefaler deg elbil forumet. Der er det mye nyttig info Endret 27. januar 2016 av Salvesen. Lenke til kommentar
elementz Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Vi skal kjøpe brukt og da falt valget på 30kwt 2014 model. Men overalt så leser jeg at det er bare 2016 modeler som har utvidet rekkevidde. Hva er rekkevidde på 30kwt på sommer/vinterstid? Nissan kom vell nettopp med 30kWt og leverer de i disse dager? Tidligere versjoner har vell 24kWt batteriet? Ps, anbefaler deg elbil forumet. Der er det mye nyttig info Hvor er el-bil forumet? Jeg finner den ikke. Takk for svar foresten. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hvor er el-bil forumet? Jeg finner den ikke. Takk for svar foresten. Elbilforum.no Beklager om jeg bryter reglene ift reklame på forhånd! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Der finner du hele menigheten, og mange av MDG-kommunistene. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Der finner du hele menigheten, og mange av MDG-kommunistene. Og helt normale folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå