Dr3as Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 har vist fått instalert spam filter i server, heller det vil si.. den setter inn en linje der det står spamnivået i vær mail.. De fleste her på bygget bruker Eudora og her får jeg lett frem disse headersene.. men selv bruker jeg Outlook og de nekter å kommer frem.. tar view source osv.. men ingen tegn til slikt der.. Hvordan får jeg frem dette.. og gjerne slikt som på hotmail at jeg får frem hva den er sendt igjennom osv.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Åpne meldingen, deretter Vis - Alternativer (Har kun norsk Outlook) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 takk men ingen måte å få det øverst i mailen eller noe slikt? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hmmm... Har ikke funnet ut av det, men en ting du kan gjøre er å klikke Vis - Verktøylinjer - Tilpass. Klikk deretter på Vis elementet på venstre side, bla ned til Alternativer på høyre side og 'Drag/Drop' Alternativer opsjonen opp i menylinjen på ønsket sted for lettere tilgang. Det er sikkert mulig å tilpasse e-post skjemaet til også å vise denne infoen direkte via Verktøy - Skjemaer - Utforme og deretter velge Meldings-skjemaet, men det har jeg ikke testet... Endret 18. november 2003 av trn100 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Skjønte ikke helt det der.. men argh.. er litt irriterendes.. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bruk Eudora... Outlook er jo stakkarslig.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Eudora er stakkarslig etter min mening.. Outlook 2003 er mye bedre.. sittet med eudora her leeenge grunnet det brukes på hele jobben men jeg ga opp til slutt.. greit at den har fin nettverksmulighet men ble for mange bugs for meg.. synes synd på resten her på jobben som fortsatt sider emd eudora.. outlook 2003 er faktisk et tommelopp program fra MS Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm.. bugs... Eudora fungere knirkefritt hos meg, har aldri vært plaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå