Psycho Dad Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hva er den Kraftigeste Kjøleribba på Markedet?? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Apha pal 8045 kanskje... Jeg er ikke noe ekspert, men det er den støste jeg har sett ihvertfall. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Swiftech MCX462B, og den nye til thermaltake ax-7. Alphan er også grom men ligger ca en grad etter. Lenke til kommentar
mactare Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Alt avhenger av viftene og bruk av dem. spesielt når det gjelder de kjøleribbene som er nevnt i denne Threaden. Jeg har en Alpha pal 8045 med en papst som suger lufta ut. Den holder min 1000 på 1490 ved 54 på max. Har også prøvd swiftechen Men den hadde jeg med en 80 mm delta som bråkte som et lite fly. Og greit nok den hold prossesoren min på 49 ved full load. men når jeg prøvde å moderere lyden litt ved å sette på papst vifta gikk tempen opptil 56 for da fikk tydeligvis ikke ribba nok luft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå