Ulvestad Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Ser dere kem som vant? hehe : http://www.pcbutikken.com/ Endret 18. november 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Argh!! Hva kjøpte du der? Jeg kjøpte jo varer for flere tusen kroner! Argh!! Min typiske uflaks!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 PCbutikken har jo akkurat samme varer som psdata jo. PSdata klone akkurat som MPX, PCutstyr, Flexi-data og hundre andre er Komplett kloner. Det latterlige er at prisene er høyere enn på PSdata. So What's the point??????? Det er fordi de har samme importør. Hatelco er det pcbutikken og psdata osv tar inn fra, og komplett osv får fra norek. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Argh!! Hva kjøpte du der? Jeg kjøpte jo varer for flere tusen kroner! Argh!! Min typiske uflaks!! Harddisken til 999 kroner. Var ikkje so mykje billigere enn andre steder. Men det var no vel verdt pengene. i'm so happy. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 og du kjøpte den vel etter at jeg hadde reklamert for denne bursdagen her på nettet da? argh Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 PCbutikken har jo akkurat samme varer som psdata jo. PSdata klone akkurat som MPX, PCutstyr, Flexi-data og hundre andre er Komplett kloner. Det latterlige er at prisene er høyere enn på PSdata. So What's the point??????? Det er fordi de har samme importør. Hatelco er det pcbutikken og psdata osv tar inn fra, og komplett osv får fra norek. Nå skal det jo være sagt at PCButikken hadde et par ting utenom sortimentet til PSData da, som Albatron hovedkort og slikt. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 og du kjøpte den vel etter at jeg hadde reklamert for denne bursdagen her på nettet da? argh ja. Tusen takk. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 argh. Men men. Gratulerer da. dette må være den billigste webshoppen du noen gang har brukt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå