Gå til innhold

Pcbutikken fyller 1 år

Anbefalte innlegg

Vil gjerne informere om at min faste webshop www.pcbutikken.com fyller et år i dag og derfor har kjempe tilbud på en rekke varer.

Dette tilbudet gjelder kun i dag (tirsdag 18.11.03) mellom 0900 og 1700.

Så har dere noe dere skulle ha kjøpt er dette dagen å gjøre det på.

NB! Vet dette er reklame for en webshop, men de gutta der er jo så flinke og hyggelige at de fortjener litt ekstra oppmerksomhet i dag.

Link til webshoppen

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var seriøst dårlige tilbud. De som følger litt med vet at alle disse produktene har kostet mindre enn det / koster mindre enn det andre steder... Dette var til og med dårligere enn "ukens tilbud". Samsung disken har vært under 960kr flere ganger bl.a.

Endret av shahin
Lenke til kommentar
Dette var seriøst dårlige tilbud. De som følger litt med vet at alle disse produktene har kostet mindre enn det / koster mindre enn det andre steder... Dette var til og med dårligere enn "ukens tilbud". Samsung disken har vært under 960kr flere ganger bl.a.

Må si meg litt uening der, jeg syntes prisene var helt greie, må tenke på det at når Komplett kjører ukens tilbud, så selger de sikkert med tap,(de er jo tross alt de største i markede og har innarbeidet seg med en veldig solid kundebase, så de har sikkert råd til det) jeg kan tenke meg at pcbutikken.com som er ganske nyoppstartet ikke har råd til å selge med tap, prisene er jo ganske presset i markede.

Får se om jeg ikke klarer å skrape sammen noen kroner, kunne jo godt tenkt meg den DVD-brenneren må jeg si...Disken er full av filmer, må få tømt den litt....

Endret av Pcdude
Lenke til kommentar
Har de tatt vekk tilbudet på harddisken nå? Var ikke noe link der mer plutselig...

DVD-brenneren som premie frista jo litt, men d r sikkert et lass folk som bestiller der idag fordi de tror de gjør et kupp, så da blir d jo litt verre å vinne.

hd'ene er der ennå den.

Lenke til kommentar

En liten oversikt på noen av produktene...ut fra søk i prisguiden her på hardware:

CREATIVE Jukebox Zen NX 30GB 2575 hos VS Data og 2 andre

Intel Pentium 4 mPGA-478 2.8GHz 800MHz 512kB 1957 og en til

Abit NF7-S V2.0 Billigst!!

Chenbro Gaming Box Black/Orange 675 hos Mamoz

Creative 3DBlas. GeForce FX5600 ULTRA Billigst!!

AMD CPU Athlon XP 3000 Billigst med 9 kr...whohoo!!

Samsung SpinPoint P80 160GB 7200RPM BILLIGST!!

Lenke til kommentar

Hei bikini mann! Jeg har sterk mistanke om at du jobber i den butikken der!! Stemmer det? Selvfølgelig svarer du nei.. Dumt spørsmål egentlig!

PCbutikken har jo akkurat samme varer som psdata jo. PSdata klone akkurat som MPX, PCutstyr, Flexi-data og hundre andre er Komplett kloner. Det latterlige er at prisene er høyere enn på PSdata. So What's the point???????

Lenke til kommentar
Hei bikini mann! Jeg har sterk mistanke om at du jobber i den butikken der!! Stemmer det? Selvfølgelig svarer du nei.. Dumt spørsmål egentlig!

PCbutikken har jo akkurat samme varer som psdata jo. PSdata klone akkurat som MPX, PCutstyr, Flexi-data og hundre andre er Komplett kloner. Det latterlige er at prisene er høyere enn på PSdata. So What's the point???????

Du kan jo ringe meg på jobb.

www.mercell.no

så kan vi ta en prat om jeg jobber der eller ikke. Eller du kan ta en titt på organisasjonen det, så ser du sikkert navnet mitt ;)

Jeg er ihvertfall fornøy med servicen og prisene der. Hadde det bare vært en webshop i Norge kan du jo gjette hva det hadde gjort med prisene:)

Lenke til kommentar

Fant _en_ ting der som jeg synes ser ganske interessant ut... Har gått og ønska meg barebonepc i lang tid nå, og denne her så vel ikke så ille ut?

Prisen er 4960

http://www.stargate-group.com/catalog/prod...products_id=316

Skulle helst hatt litt større og bedre harddisk og kanskje et skjermkort... og kan ikke huske å ha hørt noe om merke før, så er litt skeptisk.

Antar det blir til at jeg ikke kjøper noe denne gangen heller.

JensPetrus: tror ikke han jobber der, men butikken er eid av bestekameraten hans eller noe etter det jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
En liten oversikt på noen av produktene...ut fra søk i prisguiden her på hardware:

CREATIVE Jukebox Zen NX 30GB 2575 hos VS Data og 2 andre

Intel Pentium 4 mPGA-478 2.8GHz 800MHz 512kB 1957 og en til

Abit NF7-S V2.0 Billigst!!

Chenbro Gaming Box Black/Orange 675 hos Mamoz

Creative 3DBlas. GeForce FX5600 ULTRA Billigst!!

AMD CPU Athlon XP 3000 Billigst med 9 kr...whohoo!!

Samsung SpinPoint P80 160GB 7200RPM BILLIGST!!

Satt å kikka litt i prisguiden selv, forskjellen på cpu-en og kabinettet er at cpu-en til kr 1957 leveres uten vifte og kabinettet til 675 leveres uten PSU.

Men mP3 spilleren er vel lik trur jeg.... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...