XLM Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei. Tenkte å selge unna den stasjonære, men eg aner ikkje hva den kan være verdt og eg vil ikkje gi den bort.. Inneholder : 1.Hovedkort MSI Z77 MPOWER 2. CPU : Intel Core i53570k 3. harddisk: samsung ssd830 4. Skjermkort: nvidia geforce 670 5. strøm silwer power 750w 6.skjerm g242hbd Kan noen prøve å tenke ut en realistisk pris for dette settet.. Settet er en rundt 3 år gammel vil eg tro, og funker knirkefritt for øyeblikket. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Kabinett? Er den selvbygget? Finn prisene på delene (jupp det er din jobb som selger). Følger det med OS? Versjon? Er det OEM? Er det clean install? Følger det kvittering? Lenke til kommentar
XLM Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Kabinett? Er den selvbygget? Finn prisene på delene (jupp det er din jobb som selger). Følger det med OS? Versjon? Er det OEM? Er det clean install? Følger det kvittering? Takk for svar. Videre priser: 1.Hovedkort MSI Z77 MPOWER= 1529 2. CPU : Intel Core i53570k= 1857 3. harddisk: samsung ssd830 = 839 4. Skjermkort: nvidia geforce 670= 3366 5. strøm silwer power 750w= aner ikkje 6.skjerm g242hbd= rundt en 1000 lapp 7.Kabinett: Fractal Design Define R4 pris = 797 Selvbygget ja Totalt= 9388, kan tenke meg ca totalt 12 000 med minne, kjøler,skjerm og strømforsyning.. Det meste er kjøpt i 2012 .. Os er win 8.1, oppgradert til 10 . OEM Følger ikkje med kvittering Er 5000 en rettferdig pris ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Du får prøve å selge den for det. Selv ville jeg ikke ha gitt så mye for den, kanskje max4k eller noe sånt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ville ikke gitt mere enn ca 4k nei. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Generelt sett, er den ikke ganske grei da? Noen spesiell grunn til salg, skal du kjøpe ny? Isåfall kan kanskje en oppgradering av skjermkort gjøre susen, gtx 970/980? Lenke til kommentar
XLM Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Generelt sett, er den ikke ganske grei da? Noen spesiell grunn til salg, skal du kjøpe ny? Isåfall kan kanskje en oppgradering av skjermkort gjøre susen, gtx 970/980? Jo den er absolutt grei nok, og sliter verken med cpu eller minnebruk så hadde gjort seg i noen år til tror eg med ett kraftigere grafikkort. Men eg prøver å hjelpe en annen med å få fatt i en grei pc. Han ville ikkje bruke stort mer enn 6-7 tusen, men han trengte det meste så da fant eg ikkje noe særlig å bruke pengene på. Tenkte derfor å selge min, men vil ikkje gi den bort heller siden eg synst den funker bra til dagens spill slik den er. og enda bedre med å spytte i en ny gpu.. Men 4000 var lavt sysnt eg, da eg ikkje får en tilsvarende igjen, selv om det er slik markedet er Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Generelt sett, er den ikke ganske grei da? Noen spesiell grunn til salg, skal du kjøpe ny? Isåfall kan kanskje en oppgradering av skjermkort gjøre susen, gtx 970/980? Jo den er absolutt grei nok, og sliter verken med cpu eller minnebruk så hadde gjort seg i noen år til tror eg med ett kraftigere grafikkort. Men eg prøver å hjelpe en annen med å få fatt i en grei pc. Han ville ikkje bruke stort mer enn 6-7 tusen, men han trengte det meste så da fant eg ikkje noe særlig å bruke pengene på. Tenkte derfor å selge min, men vil ikkje gi den bort heller siden eg synst den funker bra til dagens spill slik den er. og enda bedre med å spytte i en ny gpu.. Men 4000 var lavt sysnt eg, da eg ikkje får en tilsvarende igjen, selv om det er slik markedet er Den er nok ikke verdt noe mer enn 4k nei, 5k er å strekke det litt... Selvsagt kan du ikke selge en eldre PC og kjøpe deg noe nytt til det samme du solgte den gamle for... Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) . Endret 28. januar 2016 av Villfaren Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg ville prøvd 5000 for den, 4000 bør være lettsolgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå