Ovidia2 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Feelings Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Dette prosjektet kan jeg like. En kontrast til perfekthetens jag. Blir mye mer trøkk i bildene når en viser ting som det er. Er aldri i studio selv, men bruker ofte gata som kulisse. Har kasta meg på studiogruppa i klubben, så vi får se hvor det bærer hen....har nok et stykke vei å gå før jeg når ditt nivå. Her har du truffet godt. Likte den lyse bakgrunnen, som får frem ansiktet. Følsomt ble dette. Blir spennende og følge med videre, for dette lover svært godt:-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei, TCL Photography. Lykke til med ditt nye prosjekt, - det vil sannsynligvis ha interesse langt utenfor dette forumet ! Du er jo allerede godt igang, - dagens to bilder uttrykker utvilsomt følelser, og selv om ansiktsuttrykk / holdninger / kroppsspråk kan være vanskelig å tolke, vil jeg tro at den avbildede kvinnen er plaget med bekymringer / sorg. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere Pentaxen og Albert! Satte stor pris på det Ja jeg ser fram til å utvide denne serien som nettopp har startet Hilsen Tove Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Flott prosjekt og flotte bilder. Få fram det som bor i modellene. Det er så uendelig mye mer interessant enn fotografens/stylistens versjon. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Spennende prosjekt! Dine "stæsja" bilder er jo fantastisk flotte, men dette er jo også vakkert...så vart og følsomt. Likte V1 best. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Vanskelig å velge her, men tror jeg ender opp med den mest nærgående V2. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Tusen takk for de fine kommentarene fra dere! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg