akelbo Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Se den første traileren for Bayonetta-skaperens tolkning av ninjaskilpaddene.Etter måneder med rykter er et nytt Turtles-spill endelig annonsert Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Får håpe dette spillet er litt enklere enn originalen til NES. Klarte aldri å fullføre det spillet å absolutt ingen i klassen min klarte det heller når den kom ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Ser absolutt lovende ut. Er storfan av Bayonetta, så om dette kommer med et tilsvarende kampsystem blir det absolutt et kjøp. NES-spillet var vanskelig, men ikke umulig. Man hadde jo tilsynelatende endeløse mengder med fritid den gang da, så man fikk jo jobbet seg gjennom det til slutt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg vil bare ha turtles in time igjen, ikke den crap remaken Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Får håpe dette spillet er litt enklere enn originalen til NES. Klarte aldri å fullføre det spillet å absolutt ingen i klassen min klarte det heller når den kom ut. Særlig undervannsbrettet ved demningen Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Føler at cell shading er litt tidlig 2000-tallet, men funker kanskje på et spill som er basert på en tegneserie. Digger turtles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå