Gå til innhold

INTERVJU: Blizzard ser fortsatt ingen ende på World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd meg på WOW to ganger, en gang før første xp pakka, en annnen gang etter catyclysm? 

 

Jeg syns gameplayet var ekstremt kjedelig, og har null interesse for lore som jeg fant tullete.

 

Eneste positive jeg kan si er at start verden til mennesker og den til dverger er liksom litt koselige, menneskene har liksom de åkrene osv. Hele verden var liksom litt koselig og søt selv liksom de mørke delene. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Blir ganske morsomt å se hvordan de skal gjøre det ene våpenet man får så "unikt" som de sier. "ingen kommer til å ha akkurat det samme våpenet" etc. det er bullshit.

Nå vet jeg ikke helt hvordan det er, men har forstått at våpenet blir et slags ekstra talentsheet, og lykke til den dagen de klarer å balansere hver eneste "node" på det treet perfekt mot hverandre.

http://eu.battle.net/wow/en/game/artifacts/

Her er det litt mer info. Synes faktisk dette ser ganske kult ut. Jeg har alltid spilt paladin, og jeg sikler etter å få Ashbringer inn sammen med Tier2 paladin transmog *sikle*

Jeg kommer ikke til å spille min paladin mer etter å ha sett hvor stygge de nye animasjonene er.

Hva er det du snakker om? Animasjonene har jo blitt milevis bedre! Glad jeg ikke lever i din blinde verden :p

Lenke til kommentar

 

Blir ganske morsomt å se hvordan de skal gjøre det ene våpenet man får så "unikt" som de sier. "ingen kommer til å ha akkurat det samme våpenet" etc. det er bullshit.

Nå vet jeg ikke helt hvordan det er, men har forstått at våpenet blir et slags ekstra talentsheet, og lykke til den dagen de klarer å balansere hver eneste "node" på det treet perfekt mot hverandre.

http://eu.battle.net/wow/en/game/artifacts/

Her er det litt mer info. Synes faktisk dette ser ganske kult ut. Jeg har alltid spilt paladin, og jeg sikler etter å få Ashbringer inn sammen med Tier2 paladin transmog *sikle*

 

Helt enig her det å fjerne våpen helt er latterlig, se alle pvp paladins bruke ashbringer som lyser den samme fargen for alle sammen tåpelig.  Tanken med at de skal ha talent tree i våpenet kunne vært der uten våpen.... men de klarer å få til hype da... det at alle skal liksom ha legendary våpen... det skal liksom være "sååå kult"  men ting er ikke lenger legendary/kult når alle kan bruke det... var ganske leit  kjente jeg når de endret på reglene for å få tak i replica transmog pvp lvl 60 gear. Burde vært forbeholdt unike gamle spillere som faktisk fikk de orginale delene.  De kan heller legge til nye(vanskeligere å få tak i). 

Lenke til kommentar

"Spillets maksnivå heves til 110, og spillerne tildeles dermed også ti ekstra poeng å fordele i talentspesialiseringene sine."

 

Dette er da vel feil, er det ikke det da? Så vidt jeg vet får man bare ett ekstra poeng. Begynner å bli en stund siden talentene faktisk var talenttrær og at man fikk et poeng per nivå.

Lenke til kommentar

Mitt største problem er måten de har håndtert selve historien på. Det alternative tidslinjetullet var virkelig en dealbreaker for min del.

Jeg kan sammenlikne følelsen jeg får som om noen skulle lage en ny LOTR-film, og det viste seg at de tre foregående filmene bare var en random drøm som Frodo hadde hatt, som egentlig ikke har en skitt å si for handlingen, som like godt kunne vært strøket fra historiebøkene.

Lenke til kommentar

Og dem eneste jeg vet om som har gitt seg for godt med WOW er dem som har sluttet å spille dataspill i sin helhet...og årsak har alltid vært at dem rett og slett har blit "voksne" med all tid dedikert til familie....dvs ingen tid til dataspill!

 

Dette med å bli "voksen" og ikke ha tid pga familie. Synes jeg er bare tull og en unnskyldning folk har for at en ikke har samme interessen lengre. Enklere å dra det kortet en å si at "dette synes jeg ikke er så veldig gøy lengre". 

 

Folk i alle aldre og familie situasjoner har da tid til en eller flere hobbyer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...