v0id Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 http://www.elfa.se/elfa-bin/produktview.pl...507225_okt03.pn Fikk ganske lyst på en sånn, synd den koster 200 blås.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ikke akkurat en nyhet på elfa det der vel... de har hatt dem lenge. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) jepp. er minst ett år siden jeg posta dem første gangen. de er dyre, men helt sjef kvalitet! og bra deler trenger av og til en påminnelse for eksistens hehe -s Endret 18. november 2003 av soundwall Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dyrt trenger nødvenigvis ikke og være kvalitet men kvalitet er ofte dyrt.. Meeeen en sånn bryter tror jeg vil kunne være fet og ha.. Hmmmm Bestille bestille Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) her er faktisk dyrt=kvalitet (tilen stor grad). Bryteren er så kalt vandal-sikker. Den er konstruert på en slik måte at den praktisk talt er umulig ødelegge ved slag o.l. Den type bryter koster penger selv uten lys. edit: en liten kommentar til nytt/gammelt kommentaren; en ting som er relativt nytt er at de har fått i den blå varianten. Men den er også noen måneder gammel Endret 20. november 2003 av Xell Lenke til kommentar
v0id Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Ett år eller to siden jeg sist var inne på elfa, så nytt for meg. Uansett har jeg lett lenge etter noen som selger slike i norge, så det sprørs om jeg ikke spanderer på meg en slik, serlig etter at jeg herpa power-on bryteren min.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 lett lenge men ikke godt nok; farnell har også hatt de en god stund Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 lett lenge men ikke godt nok; farnell har også hatt de en god stund Hmm, kanskje jeg bare er er litt lite flink til å leite, men hvor inne på www.farnell.no ligger de? Nærmere bestemt hva under? Fant en kategori som heter Knobs, men der fant jeg de ikke. Tenkte kanskje dette ville være en fin ting til prosjektet mitt... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Du finner de også på maplin.co.uk bare billigere. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 fant de ikke jeg. I hertfall ikke helt makan. De hadde noen i samme "klasse", men bare med grønt lys, og den kostet 15£. Når man da tar med at man får tollgebyr er det vel neppe verdt det. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 fant de ikke jeg. I hertfall ikke helt makan. De hadde noen i samme "klasse", men bare med grønt lys, og den kostet 15£. Når man da tar med at man får tollgebyr er det vel neppe verdt det. 15£ er det ikke tollgebyr på, det er vel først når verdien på pakken rusler over 200 kr det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Med lys 12.70 £ = 140,- En uten lys 3.80 £ = 40,- En til uten lys 5.1 £ = 55,- EDIT: Jeg så ikke at det bare var den dyre på første linken som hadde lys. Da blir det ikke så mye billigere enn elfa. Endret 21. november 2003 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Brytere er fine greier! *grin* Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Onkel Kompost; du må betale fortollings gebyr bare fordi de skal behandle pakken /ta den gjennom tollen. Altså, du betaler ikke toll, men fortollings gebyr. JohndoeMAKT: jeg hadde sett på prisen med moms, derfor jeg sa 15£. Og den er ikke maken. Personlig synes jeg den på elfa er kulere. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Onkel Kompost; du må betale fortollings gebyr bare fordi de skal behandle pakken /ta den gjennom tollen. Altså, du betaler ikke toll, men fortollings gebyr. Jasså? Har ikke merket noe jeg når jeg har bestilte spesielle ting gjennom diverse nettsider ute i den vide verden. Det er som sagt når det er over 200 kr at jeg har fått problemer, da uavhengig av om det er et Ebay-kjøp eller noe ifra noen butikker. Men det kan jo hende det er andre regler for elektronikk. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ok, det er lenge siden jeg har bestillt noe fra utlandet, men mener jeg alltid har måtte betale gebyr når jeg henter pakken på posten. Det er liksom et "ekspedisjonsgebyr" til tollen. Det er mulig de ikke tar det lenger. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 ok, det er lenge siden jeg har bestillt noe fra utlandet, men mener jeg alltid har måtte betale gebyr når jeg henter pakken på posten. Det er liksom et "ekspedisjonsgebyr" til tollen. Det er mulig de ikke tar det lenger. Man belastes IKKE med gebyr hvis varen ikke må fortolles, slik har det vært det siste året. Et lite tips til folk som bestiller varer fra utlandet er å besøke sitt lokale tollkontor med varene som skal fortolles, ikke bare betale pr giro, det hender titt og ofte at de lar varer opp mot 500,- gå tollfritt igjennom. Har fungert utmerket for meg. Audun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå