Roar Kneppen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Gnu i malerilook Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei, Roar. Et noe uvanlig, men spennende bilde, der man kanskje kan tenke seg at det er sånn en liten flokk gnuer ser ut for en febersyk fotograf med akutt malariaanfall ! (?) Du skal ha ros for at du legger ut dine fantasifulle kreasjoner, og selv om de ikke ble som du hadde tenkt, - er de alltid severdige for oss andre ! M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Knalltøft, rett og slett..gnuer, farger, komposisjon og den stofflige strukturen. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Igjen, et slikt bilde som sjøfolka på 50-70 tallet kunne dra med seg hjem:-) (er nå slike assosiasjoner jeg får...) Liker dette. Synes det var svært eksotisk og spennende å se på disse bildene som guttunge. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Fine "tvilling-positurer" med de to liggende, og de to gnuer som vaktsomt observerer menneskeflokken formoder jeg. På en måte er det noe klassisk over bildet ditt, noe som er uvanlig fra deg, ikke negativt ment på noen måte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Riktig lækkert ble det. Stilig at de poserer to og to. Likte dette jeg Roar. Veldig fin komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg