TKvello Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg har tenkt kjøpe en Lumia 640 LTE. Ser at denne snart kommer med Windows 10. Er det enkelt å oppgradere denne fra Windows 8, slik den leveres i dag? Eller er det lurest å vente med å handle til telefonen leveres med Windows 10? Kan leverandøren finne på å øke prisen på telefonen når den kommer med Windows 10? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Lumia 640 vil aldri komme med Win 10, den kommer med Win Phone 8.1, og skal kunne oppgraderes til Win 10. I følge ryktene kommer forhåpentligvis oppgraderingen med Win 10 i løpet av februar. Jeg antar at all produksjon av 640 er ferdig, og at de kun selger ut lageret. Lumia 550 er den nye billigtelefonen, og ryktene går om Lumia 650. I denne perioden vil man se lave priser på 640, helt til de uten forvarsel ikke er mulig å kjøpe lengre. Jeg kjøpte min til kr 888 før jul, tror neppe man finner den billigere enn dette. 1 Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Kommer nok neppe å øke prisen selv etter den får upgrade til W10 (det må du gjøre selv, som sagt over). Siste nytt er at Windows 10 Mobile kommer ila. februar til de gamle Lumia modellene. Patch-Tuesday 9. eller 23. er nok sannsynlige datoer. Selve oppgraderingen er uproblematisk. (testet på en gammel modell under Insider program). Lenke til kommentar
TKvello Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Takk for svar! Slik jeg tolker det er da like godt å kjøpe telefonen med en gang, selv om det kan være fristende å vente for å se om prisen senkes. Den ligger nå på 1295, og det tror jeg den har gjort en stund. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 27. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2016 Er du kjapp får du den til kr 1111 hos Elkjøp før midnatt i kveld, så går prisen opp til 1295 igjen: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/MIC640BL/microsoft-lumia-640-smarttelefon-bla 1 Lenke til kommentar
TKvello Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2016 Er du kjapp får du den til kr 1111 hos Elkjøp før midnatt i kveld, så går prisen opp til 1295 igjen: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/MIC640BL/microsoft-lumia-640-smarttelefon-bla Den glapp, gitt! Jeg får vente og se. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 28. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2016 Hvis du tar sjansen på å vente kan du sette opp et prisvarsel til eposten din hos Prisguide eller Prisjakt. Det er neppe kjapt nok til å få med seg timestilbud eller søndagstilbud, men bør få med seg vanlige ukekampanjer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2016 Har hatt Windows 10 på min 640 i flere måneder. Er bare å hive seg på insider-programmet. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Har hatt Windows 10 på min 640 i flere måneder. Er bare å hive seg på insider-programmet. å hvordan gjør man det ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Har hatt Windows 10 på min 640 i flere måneder. Er bare å hive seg på insider-programmet.å hvordan gjør man det ? Du laster ned insider-applikasjonen, velger oppdatering, så oppdaterer du telefonen. 1 Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Har hatt Windows 10 på min 640 i flere måneder. Er bare å hive seg på insider-programmet.å hvordan gjør man det ? Du laster ned insider-applikasjonen, velger oppdatering, så oppdaterer du telefonen. Takk for svar. Lastet og installert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå