Nitrius Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg trenger et gratis program som cleaner opp registryet, jeg har hatt regsuprem men den har jeg brukt oppp de 30 dagene eller hvor lenge den varte, så jeg trenger et annet program,. Noen som vet om et? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Anbefaler RegCleaner! *grin* Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 regleaner er den jeg har brukt, og den får jeg ikke brukt mere siden jeg har brukt opp trailen min, noen andre forslag? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Regcleaner er da Freeware, er det ikke. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 nope ikke den jeg hadde vært fall, den het regclean før men den heter regsuprem eller noe nå, kan godt hende at den gamle regclean var freeware, men den vet jeg ikke hvor jeg kan laste ned siden det er en gamlere versjon. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Jeg postet da link i min forrige post! Det står License: Freeware på siden. Endret 18. november 2003 av Solaris Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 ja men det er ikke hjemmesia dems da, sjekk den så kansje man finner ut mer, men jeg har i værtfall brukt opp trailen min på regsuprem! jeg har prøvd å uninstallere den og installere den igjen men det går ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå