Tommyeen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei, jeg husker noen strategispill jeg spilte mye når jeg var ung, det heter Warlords, også kom 2 og 3 også av det spillet men husker ikke hva dem heter. Dette var ett såkalt "Tur basert" spill, at du hadde kvær sin runde på å flytte enhetene og overta andre slott å slikt. Var litt sånn i Ridder tiden, med litt drager å sånn. Husker det var skikkelig artig spill, når man angrep andre enheter så var det sverdklingrings lyd.. Ahh nostlagi? Noen som vet hvor jeg får tak i de spillene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) eh, det er ikke Warlords 2 og Warlords 3 da ? https://en.wikipedia.org/wiki/Warlords_(game_series)#Warlords Endret 27. januar 2016 av Kron Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Det finnes også en Warlords 4. Tror 3eren er min favoritt. Spillene går av en eller annen grunn ikke an å kjøpe noe sted, så du må nok på eBay for å få tak i dem lovlig, men den sanntidsbaserte spin-off-serien Warlords Battlecry finnes på GOG. (De er veldig bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå