Gå til innhold

Utenfor sesongen

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Takker for fine kommentarer:-)

Bonde er jeg ikke, selv om jeg kanskje har noen bondske trekk....og da særlig i musikksmak.

Igjen, en observasjon gjort mens jeg kjørte bil, og medfølgende bråbrems....Men dette husker jeg hvor er, nærmere bestemt i Lofoten (og ja, der er dyrkbar mark der også)

Så henslengt ut, så jeg mistenker at "Han har kjøpt seg ny Zetor...."

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Fikk motorstopp og kom aldri i gang igjen? Redskapen henger jo på også? Artig med sånn bråstopp, jeg har endel av dem jeg også. Vi skal kjøre nordover til Lofoten i sommer...jeg lurer på hvor langt vi kommer? Trøndelag kanskje..;):D

Artig sett!

Takker Helene:-) Kanskje det er første tilskudd til traktorkirkegård... Dere må prøve og komme dere forbi DDE land og helt opp til Lofoten. Kommer dere så langt, så stikk utenfor alfarvei, det er der Lofoten er....

PS Vil du se traktoren, så kan du få veibeskrivelse:-)

Lenke til kommentar

Fikk motorstopp og kom aldri i gang igjen? Redskapen henger jo på også? Artig med sånn bråstopp, jeg har endel av dem jeg også. Vi skal kjøre nordover til Lofoten i sommer...jeg lurer på hvor langt vi kommer? Trøndelag kanskje.. ;):D

Artig sett!

Takker Helene:-) Kanskje det er første tilskudd til traktorkirkegård... Dere må prøve og komme dere forbi DDE land og helt opp til Lofoten. Kommer dere så langt, så stikk utenfor alfarvei, det er der Lofoten er....

PS Vil du se traktoren, så kan du få veibeskrivelse:-)

Omveger, snarveger, stikkveger og rote-meg-vekk-veger er jeg skikkelig god på! :cool: Det er der de største opplevelsene finnes.

Tar imot alle tips med iver og entusiasme! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...