fjarle Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Fantastisk lyd med nesten alle typer hodetelefoner.TEST: LG V10 Lenke til kommentar
Olesol Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Android 5.1.1 ?? Hvorfor skal det være så vanskelig være litt oppdatert. Jeg hadde lg g4 og var veldig fornøyd-. Har nå en nexus 5x og er grisefornøyd, men savner minnkort.. hvorfor ikke minnekort ?? 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Så en drop-tester av denne på youtube, veldig imponerende. Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Hmm, har virkelig lyst på denne, men skuffende med så laber batteritid da.Har blitt rimelig bortskjemt med god batteritid både med Lg G2 og Samsung Note 4, så da er det kanskje lurt og vente på en oppdatert test angående dette under Android 6.0 Endret 27. januar 2016 av OnkelGrusom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 vet ikke om jeg skal kjøpe ny mobil nå eller senere i år. av mobilene ute nå sår jeg mellom LG v10 og Nexus 6p Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Virker som en kjempeflott telefon, men sliter litt med å helt se den store greie med DAC og amplifier i denne? Ut ifra det folk skriver på Head-Fi.org så er det ikke noe merkbart forskjell på lydkvaliteten hva gjelder lettdrevne hodetelefoner og ørepropper iforhold til andre telefoner med god DAC og amplifier som Samsung Galaxy S6, iPhone 6 / 6S og HTC One. Så hele fordelen ligger altså i det å kunne drive så kalte referanse hodetelefoner med 150-300 ohm og man kan jo spørre seg hvor relevant dette blir. Head-Fi skriver jo at den ikke matcher det å ha en ekstern DAC og amplifier, så det vil jo ikke erstatte "stereobenken" hjemme hos audiofile og hvor mange vil drasse med seg hodetelefoner som Sennheiser HD 650, HD 700, HD 800 og lignende på "farten"? Ellers så virker jo telefonen ganske så lekker, men det at den kommer med Android 5.1.1 nå i 2016 er jo litt så som så når Android 6.x har vært tilgjengelig såpass lenge som det har. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Omtrent slik jeg forventet det, så var delen av omtalen som er ansvarlig for artikkelens overskrift hi-fi fanatiker svada. Lenke til kommentar
FB.368077000108386 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Android 5.1.1 ?? Hvorfor skal det være så vanskelig være litt oppdatert. Jeg hadde lg g4 og var veldig fornøyd-. Har nå en nexus 5x og er grisefornøyd, men savner minnkort.. hvorfor ikke minnekort ?? Fordi det er en Nexus-telefon. Google har større tro på skylagring fremfor lokal lagring - Derav ingen plass for minnekort. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Eller rettere sagt, de vil at du skal kjøpe en dyrere modell med mer lagring. Ikke kjøpe en billigmodell og et rimelig minnekort. Akkurat som Apple. Lenke til kommentar
sivertsko Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei Ser dere sammenlikner lydkvaliteten med HTC M9, men etter hva jeg kan skjønne er det A9 som HTC oppgir til å være sin heftigste lydtelefon, ref. bl.a. gsm-arena. Jeg er derfor veldig nyskjerrig på hvordan lydkvaliteten måler seg opp imot A9, og om LG V10 gir tilgang til DACen om man bruker fest Tidal/Spotify? Ellers takk for en fin test:) Lenke til kommentar
Audeze Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Har hatt denne siden november, aldri vert så fornøyd med en mobil før! Lyden fra denne mobilen er helt fantastisk, bedre enn fioo x1 dap vertfall og mye mer gain. Dacen bugger seg litt av og til med at den ikkje ”slår inn” når en aktiverer den men forhåpentligvis bedrer dette seg med update. Batteriet er ikkje det beste men går seg en del til etter et par uker, innstalerte forøvrig greenify og nå varer den 2 dager med normal bruk. Forsterkeren drar audeze lcd3F ene mine til høyt volum og dette er noen tungdrevne dråg av noen orthodynamiske hodetelefoner så det sier jo sitt. Lenke til kommentar
Audeze Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Dacen fungerer på tidal. Lenke til kommentar
chj Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Takk for grundig test, herlig med en journalist som fokuserer på lydkvalitet. Mange bruker pr dag mer tid med øreplugger enn bak rattet, men betaler likevel gjerne 300000 for bilen, men bare 300kr for hodetelefonen. Helt sprøtt. Ære være LG for å gå foran med god lydkvalitet, ser frem til å teste denne (kjøpt idag) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg