Strato Skrevet 31. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2016 Så det du sier er at "kjøper" nå bare kan beholde bilen uten å betale for seg uten at han bryter noen lover? Det gir ikke mening. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2016 Nei, det sier jeg ikke. Jeg sier at han kan gjøre det uten å puttes i fengsel. 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2016 Gir heller ikke mening at han skal puttes i fengsel fordi han har solgt en bil uten å få betaling. Hvordan skal egentlig TS løse denne tvisten på en god måte? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2016 (endret) Gir heller ikke mening at han skal puttes i fengsel fordi han har solgt en bil uten å få betaling. Hvordan skal egentlig TS løse denne tvisten på en god måte? Nei, og det er det da heller ingen som har påstått at han skal? TS bør gå til forliksrådet, og eventuelt videre til tingretten. Det er slik man løser sivile tvister. Endret 1. februar 2016 av Herr Brun 1 Lenke til kommentar
Strato Skrevet 1. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2016 Gir heller ikke mening at han skal puttes i fengsel fordi han har solgt en bil uten å få betaling. Nei, og det er det da heller ingen som har påstått at han skal? Jeg sier at han kan gjøre det uten å puttes i fengsel. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2016 Ehm, det jeg skriver der er da vitterlig ikke at noen skal straffes? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå