anonym12348765 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei! Jeg har et spisebord jeg kjøpte på facebook som er endel riper og skader på, det er av mørkt tre og er oljet, lurer på hvordan jeg kan fikse dette? Har ikke pusse maskin og tenker dette er litt for dyrt til å kjøpe, det kan ikke koste for mye. Noen tips til hvordan jeg kan få bort alle småskadene? Vet ikke om dette er rett kategori men fant ingen som passet bedre. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg ville sagt du hadde en strøken unnskyldning for å kjøpe verktøy, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
anonym12348765 Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Har ikke nok penger til å "sløse" over noen riper, vil gjerne fikse det men vil ikke det skal koste all verden heller Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Om du ikke vil koste på deg slipemaskin så er det jo bare pusseklosse og sandpapir som gjenstår om du vil ha det ripefritt. Jeg ville nok gått for noe mere "kunstnerisk" og fyllt igjen ripene med noe ala dette 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Du kan sikkert pusse det manuelt også. God trening. Edit: ninja'd Endret 27. januar 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
anonym12348765 Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Om du ikke vil koste på deg slipemaskin så er det jo bare pusseklosse og sandpapir som gjenstår om du vil ha det ripefritt. Jeg ville nok gått for noe mere "kunstnerisk" og fyllt igjen ripene med noe ala dette FCUZ21GI1WHEQLD.LARGE.jpg oj det var skikkelig stilig!! kanskje jeg skal prøve meg på noe slikt, takk for svar! Lenke til kommentar
Flying Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Du kan bruke 70kr på pussepapir og kloss og bruke masse tid på å pusse, 300kr på en billig Meec multisliper og få det unnagjort på et blunk, eller du kan bruke reparasjonsvoks eller sparkel som vil koste rundt 200kr. Du må uansett ha på ny olje som vanligvis koster 200kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå