heartlife Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 (endret) Kanskje dere jenter burde skifte farge på hoveddøra så slipper dere værtfall de polske mennene som ser etter "good time" Vi har heldigvis ikke blå dør Hvordan vet du hvilken farge døren til heartlife er ? hehe jeg skulle hatt en åpen dør av og til også... for hotte menn haha.. så kunne jeg fått meg litt sex . Neida... jeg ligger ikke med hva som helst, og vil helst kun holde meg til en om gangen. Kun en om gangen er nok for meg. Tør ikke risikere sykdommer. Det er nok av farlige ting man kan få om man ligger rundt. Og fargen på min dør? Jo jeg har som profilnicket mitt tilsier: ET HJERTE PÅ DØREN. "her bor heartlife" hahaha . men det er alltid viktig å huske på å behandle hjerte mitt bra. Var som jeg sa i dag: "har opplevd å følt at noen har hoppet på hjerte mitt og derretter kastet det ganske hardt i veggen hahaha. Endret 9. februar 2016 av heartlife 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Hahah jaja Jeg fikk iallefall holde på i noen år før jeg ble bustet :S :S And then there was another case closed for detective Duklain Endret 10. februar 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 (endret) Åpen dør hver natt er tingen for dem som ikke har hatt sex på lenge haha . Nå vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg blir gammel og grå. Ha åpen dør så er det mulig lettere å få seg sex. Endret 10. februar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Og fargen på min dør? Jo jeg har som profilnicket mitt tilsier: ET HJERTE PÅ DØREN. "her bor heartlife" hahaha . Lukk opp din hjertedør Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Og fargen på min dør? Jo jeg har som profilnicket mitt tilsier: ET HJERTE PÅ DØREN. "her bor heartlife" hahaha . Lukk opp din hjertedør Føler at hjertedøren ikke åpnes så lett lenger Den føles litt stengt, men en dag så kanskje noen klarer å overbevise meg til å åpne den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) Skremmern : Dåkk ska itj hør på rykta , æ e itj død.....og trangen tell å SKRÆM nån går aldri bort , he he Endret 11. februar 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Føler at hjertedøren ikke åpnes så lett lenger Den føles litt stengt, men en dag så kanskje noen klarer å overbevise meg til å åpne den Før eller senere må du åpne for å slippe ut katten. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 11. februar 2016 Del Skrevet 11. februar 2016 Føler at hjertedøren ikke åpnes så lett lenger Den føles litt stengt, men en dag så kanskje noen klarer å overbevise meg til å åpne den Før eller senere må du åpne for å slippe ut katten. hehehehehe ... ja denne katten var jo vannvittig søt... hvis ikke det er meg som ser ut som denne late katten hahahahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå