Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen banket på vinduet mitt da klokken var over 1 om natten, i natt... skremt

Anbefalte innlegg

Kanskje dere jenter burde skifte farge på hoveddøra så slipper dere værtfall de polske mennene som ser etter "good time" :)

Vi har heldigvis ikke blå dør :w00t:

Hvordan vet du hvilken farge døren til heartlife er  :huh: ? :ninja:

hehe jeg skulle hatt en åpen dør av og til også... for hotte menn ;) haha.. så kunne jeg fått meg litt sex ;). Neida... jeg ligger ikke med hva som helst, og vil helst kun holde meg til en om gangen. Kun en om gangen er nok for meg. Tør ikke risikere sykdommer. Det er nok av farlige ting man kan få om man ligger rundt. 

Og fargen på min dør? Jo jeg har som profilnicket mitt tilsier: ET HJERTE PÅ DØREN. "her bor heartlife" hahaha . men det er alltid viktig å huske på å behandle hjerte mitt bra. Var som jeg sa i dag: "har opplevd å følt at noen har hoppet på hjerte mitt og derretter kastet det ganske hardt i veggen ;) hahaha. 

Endret av heartlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og fargen på min dør? Jo jeg har som profilnicket mitt tilsier: ET HJERTE PÅ DØREN. "her bor heartlife" hahaha .

Lukk opp din hjertedør ;)

Føler at hjertedøren ikke åpnes så lett lenger ;) Den føles litt stengt, men en dag så kanskje noen klarer å overbevise meg til å åpne den ;) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skremmern : Dåkk ska itj hør på rykta , æ e itj død.....og trangen tell å SKRÆM nån går aldri bort , he he ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Føler at hjertedøren ikke åpnes så lett lenger ;) Den føles litt stengt, men en dag så kanskje noen klarer å overbevise meg til å åpne den ;)

Før eller senere må du åpne for å slippe ut katten.

hehehehehe ... ja denne katten var jo vannvittig søt... hvis ikke det er meg som ser ut som denne late katten ;) hahahahaha 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...