AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg opplevde noe ubehagelig i sted. Noen banket på vinduet mitt litt over klokken 1 om natten..og etterpå så banket det på en gang til, og hører fotsteg utenfor. Jeg har ringeklokke på døren men det ringte ikke på døren. Tør ikke å lukke opp. Er det meg som har sett for mye grøssere som ikke tør å lukke opp. Løp med en gang inn i et annet rom å låste døren . Vinduet der vedkommende banket på sto åpent. Ingen har kontaktet meg med mobil, og jeg vet ikke hvem som banket på så sent. Jeg er singel vel og merke, og dame . Noen som har opplevd noe lignende, og tør dere å lukke opp eller er det meg som har sett for mye skrekkfilmer? Anonymous poster hash: aafdb...08b Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Uff, er klokken blitt så mye. Dette skjedde meg en gang (dog ikke på natten). Dem: "Hallo, bor Jan Magne her?" Jeg: Nei. Dem: Ok. Jeg hadde ikke på meg annet enn boxer og t-skjorte og heller ikke briller, så det var litt av en episode. Det var nok folk som egentlig skulle til naboen direkte overfor. Der var det nemlig ofte et åpent vindu og masse folk som drev og kom og gikk. Jeg mistenker nesten at de solgte noe dop der. En gang var politiet på besøk. Det var nok noen som skulle til noen som sa de hadde vinduet åpent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg opplevde noe ubehagelig i sted. Noen banket på vinduet mitt litt over klokken 1 om natten..og etterpå så banket det på en gang til, og hører fotsteg utenfor. Jeg har ringeklokke på døren men det ringte ikke på døren. Tør ikke å lukke opp. Er det meg som har sett for mye grøssere som ikke tør å lukke opp. Løp med en gang inn i et annet rom å låste døren . Vinduet der vedkommende banket på sto åpent. Ingen har kontaktet meg med mobil, og jeg vet ikke hvem som banket på så sent. Jeg er singel vel og merke, og dame . Noen som har opplevd noe lignende, og tør dere å lukke opp eller er det meg som har sett for mye skrekkfilmer? Anonymous poster hash: aafdb...08b hvorfor skal man lukke opp til noen som banker på om natta? Så lenge man ikke har avtalt at noen skal komme da så er det vel bare å holde døra lukket og låst. Skjønner godt du synes det er skummelt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Uff, er klokken blitt så mye. Dette skjedde meg en gang (dog ikke på natten). Dem: "Hallo, bor Jan Magne her?" Jeg: Nei. Dem: Ok. Jeg hadde ikke på meg annet enn boxer og t-skjorte og heller ikke briller, så det var litt av en episode. Det var nok folk som egentlig skulle til naboen direkte overfor. Der var det nemlig ofte et åpent vindu og masse folk som drev og kom og gikk. Jeg mistenker nesten at de solgte noe dop der. En gang var politiet på besøk. Det var nok noen som skulle til noen som sa de hadde vinduet åpent. Jeg ble så skremt at jeg tydeligvis har dobbelklikket og fått inn to innlegg her. Skulle bare være et om dette temaet. Ja, jeg tør ikke å gå ut av det rommet jeg løp inn i med det første. Var skremmende, for jeg satt ved vinduet og der sa det bang bang, rett i ruten foran meg.... Og så løp jeg ut, og gikk inn igjen i rommet, og tenkte merkelig... og da så jeg bare en knytteneve og bang bang igjen, men så ikke hvem det var, for jeg ble så redd at jeg løp ut av rommet... og inn å låste døren i et annet rom. Umulig å vite hvem det var.. men mistenkelig for jeg bor i et rolig område, med ingen gjennomgang... Men det dummeste var at vinduet er åpent i det rommet, men det er nok ikke lett å bryte seg inn når det er sikkerhetslås på det? Anonymous poster hash: aafdb...08b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg opplevde noe ubehagelig i sted. Noen banket på vinduet mitt litt over klokken 1 om natten..og etterpå så banket det på en gang til, og hører fotsteg utenfor. Jeg har ringeklokke på døren men det ringte ikke på døren. Tør ikke å lukke opp. Er det meg som har sett for mye grøssere som ikke tør å lukke opp. Løp med en gang inn i et annet rom å låste døren . Vinduet der vedkommende banket på sto åpent. Ingen har kontaktet meg med mobil, og jeg vet ikke hvem som banket på så sent. Jeg er singel vel og merke, og dame . Noen som har opplevd noe lignende, og tør dere å lukke opp eller er det meg som har sett for mye skrekkfilmer? Anonymous poster hash: aafdb...08b hvorfor skal man lukke opp til noen som banker på om natta? Så lenge man ikke har avtalt at noen skal komme da så er det vel bare å holde døra lukket og låst. Skjønner godt du synes det er skummelt Ja, jeg synes det var skummelt... Og er redd å gå rundt i leiligheten min etter dette. Bakdelen med å bo i første etasje ser jeg Anonymous poster hash: aafdb...08b Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Holder med en tråd om emnet, fortsettes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1705441 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg