Ausekar Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Har en ASUS G750JH jeg har tenkt å selge, til fordel for en MS Surface Pro 4, ettersom jeg bare bruker laptop til skole (som har vert en plage). Har allerede en stasjonær, så jeg har større og kraftigere laptop enn jeg ønsker for bruken min. Den var ny i julen 2013, og har vert fint brukt. Nypris var 18 000,-. Har derimot noen skjønnhetsskader, som har komt da jeg har hatt den i ranselen min. Om noen viser interesse i å kjøpe, så skal det ver mulig å få sende bilder for å vise disse. Specs vil du kunne finne innpå her: https://www.komplett.no/product/798473# Har nå Windows 10 på den, men vil nok reformatere tilbake til W8 før et eventuelt salg. Har repartisert datamaskinen på nytt, ettersom SSD var delt i to deler, og HDD var delt i 3 deler. Har partisert SSD til å vere en del, og HDD til å vere en del. Har ikke opplevd å hatt problemer med datamaskinen noen gang. Send PM om interresert, så vil jeg sende mailen min. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Maskinen er utgått av sortimanget, så det kan være vanskelig å bekrefte reéll utsalgspris. Hva kostet maskinen som demovare? Har du kvittering på dette? Lenke til kommentar
Ausekar Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Maskinen er utgått av sortimanget, så det kan være vanskelig å bekrefte reéll utsalgspris. Hva kostet maskinen som demovare? Har du kvittering på dette? Fant bare den på komplett.no for at det skulle vere enklere å sjekke specs. Har ordrebekreftelsen fra Multicom. 17990,- inkl MVA Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Hoveregelen er å trekke fra 30% per år (30% av totalverdien, verdien du sitter med da også 30% av det igjen). Maskinen er fremdeles brukbar i spill, men tror en del vil trekke ekstra for skjermkortet, da det er best å ha det nyeste. Cpu gjør lite forskjell i spill. Så bare sjekk hva ny koster og passe på du ligger noen tusen under det. Husk generieltsett laptoper er vanskelig å selge brukt, ofte faller de mest i pris særlig hvis den har riper\skader har dårlig batteri\velbrukt tastatur\harddisk. Bruk: ASUS ROG G751JY 17.3" FHD matt G-SYNC GeForce GTX980M,Core i7-4720HQ,16GB RAM,512GB SSD,2TB HDD,DVD±RW,Windows 8.1 som sammenligning grunnlag da det er ganske lik maskin bare nyere. Vet ikke om 9000 til 12 000 kr er fornufig pris? Men tror ikke det er så langt unna fasit. Gjør ikke noe om du priser den til 12 000 kr får du ikke noe treff prøv å sett prisen så langt ned du kan gå eller behold laptopen selv. Da jeg til tro du må et sted mellom der, om du skal få solgt den, er fremdeles god maskin men ulempen er asus maskiner er ganske store så gjør det litt vanskeligere å selge. Selv om den kanskje er verdt 15 000 kr om den hadde blitt solgt ny i butikk i dag. Endret 27. januar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
namhvo Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Tror du vil slite med å få solgt den til 12.000, mellom 9.000 - 10.000 tror jeg kan være fornuftig. Endret 27. januar 2016 av namhvo Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg tror du skal være heldig for å få mer enn 8K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå