Trond Olav Løkken Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Packard med bar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Ja, er ikke dette vakre former og farger så vet ikke jeg. Kjekt med vindu mellom sjåfør og bar. Flotte bilder. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Mer stilig enn dagens luxusmodeller. Kan gjerne ha tilhørt Al Capone, idet jeg ser for meg at de benyttet slike doninger, vel og merke til privat bruk. Fin serie. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei, Trond Olav. Fin bildeserie med informativ bildetekst ! Bilmuseet i Malaga er et Eldorado for bil(historie)-interesserte, og jeg skulle gjerne tatt turen dit for å ta en del av tidligere tiders ytterst estetiske og luksuriøse biler nærmere i øyesyn ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Takk for respons på bildene fra bilmuseet! Der var som sagt trangt, tross store flater, - og dermed så å si umulig å kretse rundt objektene for best mulig vinkel og lys. Jeg forsøkte derfor istedet å lete etter form, som det er rikelig av, sammen med noe av det flotteste jeg har sett av farger. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Flott serie av en usedvanlig lekker doning, om der er trangt har du fått til fine og velkomponerte utsnitt Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg