Bone Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Heisann.. Har registrert at noen av dere liker Joe Satriani og Steve Vai og sånn.. Så lurte jeg på; Er det noen utgitte konserter (video, helst) som har en eller flere av sangene; - The Crying Machine - Dyin' Day - Hand Of Heart, fra albumet (som dere jeg spør sikkert vet heter) Fire Garden!? mvh Bone Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Prøv Steve Vai Live at Astoria London. Den er kul. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Damn! *go'bump* Men, jeg har Astoria -konserten! Meget bra konsert! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hysterisk bump. Jeg har hørt en låt av Steve Vai hvor grønne menn er med å synge. Mannen er syk. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 hehe.. :!: Hørtes ut som noe fra "Alien Love Secrets", eller noe.. fra "Sex and Religion" Skulle også gjerne ha hatt noen gode live versjoner av Tender Surrender.. den eneste jeg har sett er den "orginale".. den fra ALS -DVD'n.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå