brekyr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det er et utall forskjellige jumper settings på hdd, og jeg vet ikke 100 om det er disse som fororsaker feilen. har en 30 gb hdd nå, og det er litt lite, så skulle ønske jeg fikk hdd til å virke.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Skulle ikke forundre meg om du har satt på 32GB clip.. Har selv klart det samme et par ganger. Du skal bruke 2jumpere og for og sette master så er det bare og sette dem så langt ifra hverandre som du kan og for Slave så skal vell begge samles nærme Powerkontakten.. Muligens det er nærmest IDE connectoren ,men de skal iallefall stå sammen. Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Heter den disken IBM 60 GXP så er det meget mulig at disken har sagt takk for seg. GXP75 og 60 serien er like dårlige omtrent. Men GXP120 og nyere er meget bra disker. Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kjør en disk test med Drive Fitness Test som kan hentes hos ibm den reparerer også gxp disker med feil (som regel en rar plinge lyd) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Master = I::I. mener jeg å huske.... Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 TAkker! skal bruke disken som slave så jeg får prøve litt til men det hjelper.. er ikke så jævli rå på sånne ikke standard ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå