Meera Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei! jeg lurte på en ting. Jeg har tatt enkeltemner på Hioa til våren 2016. Har fått 2 emner som gir 15 stp per emne. Og snitett mitt er rundt 4.5. Så det jeg lurer på nå er at hvor høy kan snittet mitt bli hvis den ligger på 4.5 akk nå. Altså får jeg bare 2 poeng får de 2 emner som jeg tok eller mer? trenger hjeeeeelp. Håper noen kan svare på det, hadde vært til stor hjelp:) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 http://www.samordnaopptak.no/info/opptak/poengberegning/legge-til-poeng/tilleggspoeng/index.html Poeng for høyere utdanningDu kan få inntil 2 tilleggspoeng for høyere utdanning. Dersom du dokumenterer 60 studiepoeng (20 vekttall) eller mer vil du få 2 tilleggspoeng. Dersom du dokumenterer mellom 30 og 59 studiepoeng (10-19 vekttall), vil du få 1 tilleggspoeng. Hvis jeg forstår spørsmålet ditt riktig, får du bare 1 poeng. Dette fordi du bare har 30 studiepoeng. For å få 2 poeng, må du ha 60 studiepoeng. Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 Meld deg opp på hjemmeeksamen / nettbasert. Mange studiesteder har nettbaserte emner, man kan sitte hjemmefra og svare på eksamensoppgave! Har over 30 poeng hjemmeeksamen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå