knutarn Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Leke meg med HSTouch Nettbrett: Asus transform 10" ( http://www.cnet.com/products/asus-transformer-pad-infinity-tf700/specs/ ) og jeg kjører 1024x768 på HSTouch Problemet er at teksten som jeg legger inn på HSTouch endrer plass på pad jeg har. ikke my men litt. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Anbefaler deg å bruke 1920x1200 siden det er oppløsningen til tabben din. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Da bruker jeg det:) Blir stort vindu når jeg endrer det. mulig og zoome ut i HSTouch? Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Pass også på å bruke en font som støttes av tabben din. Det er dessverre ikke mulig å zoome i hstouch Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Helt utrolig at se ikke gir muligheten til å zoome ut, nesten ubrukelig å designe i oppløsning som er lik eller høyere enn skjermoppløsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå