Fallacious Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei! Jeg skal søke snart, og jeg tenker å søke på universitetet i Oslo. Jeg har et par spørsmål jeg lurer på. Må jeg søke mange forskjellige universiteter, eller holder det med bare én dersom jeg vet at jeg kommer inn? Og hvor mange studier kan jeg velge? Jeg tenker å velge matte (enten økonomi eller informatikk og teknologi), men kan jeg ha andre fag også? Hvordan er universitetet i Oslo? Hvordan er det med sevlstudiene osv? Forelesninger?Hvilke fag har du ved UiO, dersom du går der? Og trives du? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Du søker gjennom Samordna opptak. Du kan velge å søke på kun ett studium eller på opptil 10 studier. Hva mener du med hvor mange studier du kan velge? Jeg tar emner i statsvitenskap og tysk på UiO. Jeg har ikke vært mye i forelesninger eller så mye på universitetsområdet i det hele tatt, men jeg synes emnene mine er interessante. Jeg har jo valgt dem selv og skal ikke fullføre noen grad på UiO. Resten av spørsmålene dine er for generelle til at jeg orker å svare på dem. Du finner mye informasjon på nettsidene til UiO. Hvis du lurer på noe spesielt du ikke finner der, har alle fakultetene en e-postadresse for veiledning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-P8zKbRH56D Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei! Jeg skal søke snart, og jeg tenker å søke på universitetet i Oslo. Jeg har et par spørsmål jeg lurer på. Må jeg søke mange forskjellige universiteter, eller holder det med bare én dersom jeg vet at jeg kommer inn? Og hvor mange studier kan jeg velge? Jeg tenker å velge matte (enten økonomi eller informatikk og teknologi), men kan jeg ha andre fag også? Hvordan er universitetet i Oslo? Hvordan er det med sevlstudiene osv? Forelesninger? Hvilke fag har du ved UiO, dersom du går der? Og trives du? Takker på forhånd! Én går ja. Du kan ha så mange emner du vil.. så lenge du deltar på alt obligatorisk. Jeg har flere enkeltemner innenfor realfag dette året (tilsammen 60 studiepoeng)... Jeg trives, og har en fast gjeng som jeg drar på forelesninger, i gruppertimer osv. med. Vet ikke helt hva du mener med "hvordan er..."men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå