Teeea Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei jeg har ikke så veldig peiling på pc.. Har akkurat fått kjøpt meg pc, og aner ikke hvorfor skjermkortviftene ikkevil gå rundt.. Har besøk av en venn som har mer peiling på pc enn meg, og han sier det kan være på grunn av strømforsyningene (at den er for svak). Vi startet opp pcen og viftene gikk rundt, og plutselig bare stoppa de opp. Hva tror dere kan være problemet? Speca ligger på bildet. Pcen er forresten kjøpt brukt med finn betalingsgaranti, brukt litt under et år tror jeg. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Viftene på det skjermkortet skrur seg automatisk av under enn viss temperatur (60 grader?), så er ikke noe galt med de. Test med et spill som er tungt å drive, f.eks gta og se om de starter da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 http://us.msi.com/product/graphics-card/GTX-970-GAMING-4G.html#hero-overview ZERO FROZR Smart cooling, stay quiet.MSI’s Twin Frozr V Thermal Designs are equipped with ZeroFrozr technology which was first introduced by MSI back in 2008. ZeroFrozr technology eliminates fan noise in low-load situations by stopping the fans when they are not needed. Compared to other graphics cards, there is no continuous hum of airflow to tell you there’s a powerful graphics card in your gaming rig. This means you can focus on gaming without the distraction of other sounds coming from your PC. Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Høres ut som vennen din ikke har så peiling. Hadde den hatt for lite strøm ville d merket d på noe annet enn viftene Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Er det galt å le i sånne tråder? og google much? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 http://lmgtfy.com/?q=Msi+twinfrozer+970+fan+stands+still Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå