Kjobben Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei folkens, Usikker på om dette er rett plass å åpne denne tråden, og beklager om det skulle være feil. Jeg er i ferd med å bygge leilighet og har spurt ei venninne om hun kan male et bilde for meg som pynt når leiligheten er ferdig. Vi har bestemt at hun skal male det på plakat, siden da er det letter å få rammet inne, men problemet er at vi sliter med å finne ut hvor vi skal få kjøpt blanke plakater i standardmål... Er det noen som har noen idéer om hvor jeg kan få kjøpt dette? Har prøvd å google det, men ender bare opp på sider som Allposters osv. der de kun selger plakater som allerede har trykk. På forhånd, takk! Mvh, Kjobben Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Er det noe særlig å male på en plakat egentlig? Ser ikke for meg at malingen fester seg noe særlig og vil antagelig falle av/bli ødelagt raskt. Ellers kan du vel kjøpe en plakat og snu den så trykket kommer inn, så har du en fin, hvit flate å male på, Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Jeg fikk beskjed av venninna mi at det skulle gå helt fint. Finnes kanskje plakater av forskjellig materiale? I don't know. Det er hun som har peiling på hva hun trenger, så jeg hører på henne. Men når du sier det, så kan det være vi må vurdere å kjøre lerret istedenfor. Endret 26. januar 2016 av Kjobben Lenke til kommentar
Flying Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Hva med å bruke galssfiberstrie eller malerfilt? Det finnes relativt glatte varianter og de kan males. Endret 27. januar 2016 av Flying Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Hva med å bruke galssfiberstrie eller malerfilt? Det finnes relativt glatte varianter og de kan males. Takker for svar! Dette er absolutt en idé! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå