AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 jenta var jeg sammen med i ett par år, ble slutt pga litt for mye krangling, hun slo opp. Vi pleide å være sammen nesten hele tiden og det ble jo null kontakt etter bruddet. Vi møttes 2 ganger litt etter bruddet, hvor jeg ville snakke om oss, hvor vi endte opp i køya, men det førte ikke til noe mer. Så jeg kuttet henne ut av livet mitt og det gikk kanskje en måned(?) før hun kontaktet meg, ville spørre åssen det går osv. vi snakket litt og noen dager senere sendte jeg henne en melding og spurte om hun ville møtes, det ville hun gjerne. Jeg bestemte at vi ikke skulle møtes bak lukkede dører for da vet jeg hva som hadde skjedd. Så vi bare kjørte litt rundt og snakket, målet var å snakke med henne om at jeg fortsatt vil være sammen med henne (Dette vet hun godt.). Og jeg ville ta opp en rekke ting, som at hun har drevet å lovet meg at hun ikke har ligget med andre osv, (skjønner ikke hvorfor det skal angå meg.) Vi snakket om minner og om hvordan det går om dagen osv og det var koselig, hver gang jeg så bort på henne (jeg kjørte) så møtte hun blikket mitt og smilte akkurat som at hun ville kysse meg (dette gjorde jeg ikke). På enden av turen sa jeg at jeg ikke rakk å få sagt alt jeg ville si og jeg lurte på om vi kunne møtes igjen. Dette var hun mer enn villig til å gjøre. Hun har sagt til meg at hun ikke vil bli sammen igjen, men jeg føler at handlingene hennes motstrider det hun sier. Så iogmed at hun så ut som ville kysse meg, plutselig vil være med meg igjen, sier hun ikke ligger med andre, tror dere hun er interessert? og isåfall.. Hva burde jeg gjøre videre? burde jeg møte henne som venn og ikke tilføre noe press til det. Eller burde jeg prøve å få til en slags date? Anonymous poster hash: adb88...c94 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Tror du burde finne deg ei ny jente som faktisk vil være med deg 100% ikke bare kanskje og egentlig ikke vil, bare ender opp med å slå opp seinere uansett. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Hun får antageligvis det hun vil ha fra deg med den kontakten dere har nå. Hun er sikkert fornøyd med situasjonen, er kanskje med på noe uforpliktende, men er du det? Takler du når hun til slutt begynner å leke med andre? Jeg tror ikke du kommer lengre enn der du er akkurat nå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 nei jeg er ikke istand til å være med på noe uforpliktende.. Det er derofr jeg tenker stille henne ett ultimatum, alt eller ingenting. Men vet liksom ikke når det passer, for jeg vet hun er interessert til en viss grad. Jeg tror det som holder henne tilbake er at hun tror jeg ikke har endret meg, hvilket jeg har. Var litt vel sjalu og det er wåklart ikke noe man vil være sammen med. Anonymous poster hash: adb88...c94 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg tror ikke du får det svaret du er ute etter. Hun har gått fra deg og sier at hun ikke vil være i et forpliktende forhold med deg, og så skal du stille et ultimatum? Hun har allerede svart på det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Jeg tror ikke du får det svaret du er ute etter. Hun har gått fra deg og sier at hun ikke vil være i et forpliktende forhold med deg, og så skal du stille et ultimatum? Hun har allerede svart på det.haha.. jo det er jo et ganske godt poeng.. Anonymous poster hash: adb88...c94 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Hvilket svar ville du gitt hvem som helst andre som var i en tilsvarende situasjon? "Glem henne. Kom deg videre." Grunnen til at du ikke ser dette i din egen situasjon er at du ser deg blind på jenta fordi du vet nøyaktig hvor mye og hvorfor du liker henne. Med andre ord ser du ikke situasjonen objektivt. Så ta det fra oss, som ikke kjenner denne dama i det hele tatt: Objektivt sett er dette dødt løp. Selv om du kan ende opp med å bli sammen med henne igjen, så vet du at hun forholder seg tvilende til dere. Hun er ikke like seriøs som deg. Så enten kommer du ingen vei her, eller så vil du få mer problemer dersom du inngår et forhold med henne. Finn deg heller ei ny. Ikke kast bort mer tid her. Anonymous poster hash: ede28...d0c 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2016 Hun sa nei til å møtes idag og plutselig ringte hun for å si at hun ikke ville møtes, fordi hun vr redd for at jeg ville misforstå hva hun ville. Hun mente vi ikke kan være venner fordi at jeg misforstår henne og jeg vil ennå være sammen (Dette er jeg enig i). Så ble hun ufattelig sint da jeg sa jeg kom til å blokke henne slik at vi ikke kunne kontakte hverandre. Hun sa vi måtte kunne kontakte hverandre dersom det skjedde noe ille (Elendig begrunnelse). Hun ville også være venner i framtiden, men akkurat nå følte hun ikke noe behov for å snakke og hun sa at hun ikke merket jeg hadde blokket henne tidligere engang (passe frekt og da kan jeg jo blokke henne igjen da?). Alt i alt er jeg ganske irritert og finner oppførselen hennes helt sporadisk og uforklarlig.. Så jeg lukker alle dører og kjører på videre... Takk skal dere ha folkens, for kloke svar! Anonymous poster hash: adb88...c94 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 God avgjørelse. Klar det svir, men som oftest er det best å røske plastret av fort. Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Det er et uttrykk som heter "er du usikker er du sikker". Eller er hun usikker, er hun sikker. Høres ut som det er over. Jeg liker det uttrykket veldig godt, for det passer til så mye, Finn deg en som virkelig vil ha deg, ikke bare kanskje, Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Takk for det! Anonymous poster hash: adb88...c94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå