Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid bør en Samsung S7 edge bruke på å bli fulladet? 

Fikk en helt ny Samsung S7 Edge forrige uke, jeg aner ikke hva som feiler den. 

Akkurat nå står den på 61% batteri, og det står ca. 2 t 57 min frem til fulladet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff da, da ligger jeg dårlig an. Powerknappen er også litt myk å trykke på, er redd jeg har fått en demovare.

Hvordan går jeg frem? Skal kontakte kundeservice i morgen, jeg har fortsatt angrerett på varen heldigvis

Lenke til kommentar

har du prøvd å starte den på nytt? Var en gang min ikke ville hurtiglade. 

ja, flere ganger. Ladet den mens den var av også, men den gikk like sakte (2 % på 15-min kanskje).

Den kom på hurtiglading plutselig, og ladet fort.. men så ble den borte igjen.. men det betyr jo ikke at den skal lade så SAKTE når det ikke er hurtiglading?

Lenke til kommentar

ja, flere ganger. Ladet den mens den var av også, men den gikk like sakte (2 % på 15-min kanskje).

Den kom på hurtiglading plutselig, og ladet fort.. men så ble den borte igjen.. men det betyr jo ikke at den skal lade så SAKTE når det ikke er hurtiglading?

Ville sjekket om det er laderen. Prøv å låne en lader og test det.

Lenke til kommentar

Ville sjekket om det er laderen. Prøv å låne en lader og test det.

Gjort det.. går like sakte.. 

Lenke til kommentar

Hvordan får du til å laste inn fra sd-kortet der? Jeg klarer bare å finne internminne.

By default the episodes are stored on the internal memory. If you have a SD card, you can use it to store the episodes.

To do so, open Settings/Download and press on the 'Storage folder' entry. A new screen opens that allows you to select any folder on your device. If you select a folder on your SD card, then it will become the new storage folder.

FYI because of poor copy performance between the internal memory and the SD card, episodes already stored in the device internal memory will not be copied to the SD card. If you chose to proceed they will be deleted.

Edit: Since Android KitKat, android apps can only write into their own dedicated folder on the SD card. So you will have to select the following folder:

<SDCard_path>/Android/data/com.bambuna.podcastaddict

Lenke til kommentar

Min bruker ca 1.30t uten hurtiglading fra 35-40% og ca 1.45t fra 15-20%.

Nå er mobilen plutselig på hurtiglading. 69 % batteri nå, og det tar 44 min frem til fulladet. 

Skal dette stemme med hurtiglading? Eller bør den oppføre seg slik UTEN hurtiglading?

Lenke til kommentar

Den bør oppføre seg slik uten hurtiglading. Jeg bruker ikke hurtiglading da mobilen blir veldig varm og varme kan jo drepe noen battericeller slik at batterikapasiteten minsker over tid. Fra 69% bruker min til 100% ca den samme tiden som du nevner. :)

Lenke til kommentar

Har brukt litt location tracking ift. ting som skal slåes av og på. Veldig kjekk funksjon. Men kunne tenke meg å gjøre dette litt mer avansert med NFC brikker som jeg plasserer på nattbord, i bilen, på arbeidsplassen osv.

Noen som har erfaring med dette og har anbefalninger til programmer og utstyr?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har brukt litt location tracking ift. ting som skal slåes av og på. Veldig kjekk funksjon. Men kunne tenke meg å gjøre dette litt mer avansert med NFC brikker som jeg plasserer på nattbord, i bilen, på arbeidsplassen osv.

Noen som har erfaring med dette og har anbefalninger til programmer og utstyr?

Du kommer langt med NFC tags og Tasker

• Liker 1
Lenke til kommentar

Regner nesten med Samsung sin egen trådløse lader er det tryggeste valget her ? :) Noen med erfaringer fra andre merker? 

Ser den "leppen" på Samsung sin stående type ser noe liten ut, glipper telefonen lett her?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...