Magnetar Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Jeg fikk se og kjenne på denne i Telenorbutikken. Den har absolutt blitt bedre fra S6. Den føles litt bedre å holde i hånda, kanskje fordi kantene er mer avrundet. De hadde Gull og Sort på utstilling, men den i gull så ut som Sølv. Var ikke så mye gullfarge på den. Jeg hadde tenkt å vente til HTC skal presentere sin One M10, men kanskje jeg heller går for denne uansett. Blir i så fall den flate varianten. Hvilken Telenorbutikk var dette? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Jeg fikk se og kjenne på denne i Telenorbutikken. Den har absolutt blitt bedre fra S6. Den føles litt bedre å holde i hånda, kanskje fordi kantene er mer avrundet. De hadde Gull og Sort på utstilling, men den i gull så ut som Sølv. Var ikke så mye gullfarge på den. Jeg hadde tenkt å vente til HTC skal presentere sin One M10, men kanskje jeg heller går for denne uansett. Blir i så fall den flate varianten. Hvilken Telenorbutikk var dette? Tromsø, men den var kun til utstilling. Ble fortalt at de ikke kunne selge den før 11 mars. Den er bekreftet 11 mars hos Talkmore også https://nettbutikk.talkmore.no/cgi/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=36646&table=PRODUCT Endret 24. februar 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Fikk prøve denne ganske lenge i går og må si jeg er høyst imponert! Kurvet bakside var utrolig deilig på ergonomien! Edge blir fortsatt litt for tynn å holde for min del, men flat var helt konge! Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Bestillte S7 Edge nå, Gull. Bytter fra Xperia Z1. Tipper jeg kommer til å merke den oppgraderingen godt. Men Z1 har gjort jobben den, ingen problemer. Er det knotete å overføre alt fra Sonyen til Samsung? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 25. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2016 Samsung Smart Switch fungerer knallbra. Tror ikke det bør by på problemer selv med en Xperia. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Jeg synes design på Huawei Mate 8 er mye stiligere enn Samsung Galaxy S7 med fullbody metall. Hadde bare Samsung valgt å ikke bruke glass på baksiden, men heller metall så hadde valget for meg vært mye enklere. I tillegg så er øvre og nedre kant på forsiden av Mate 8 endel smalere enn på S7. Samsung kunne gjerne droppet den startknappen på forsiden. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7821&idPhone2=7239&idPhone3=7884 Endret 26. februar 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg synes design på Huawei Mate 8 er mye stiligere enn Samsung Galaxy S7 med fullbody metall. Hadde bare Samsung valgt å ikke bruke glass på baksiden, men heller metall så hadde valget for meg vært mye enklere. I tillegg så er øvre og nedre kant på forsiden av Mate 8 endel smalere enn på S7. Samsung kunne gjerne droppet den startknappen på forsiden. http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7821&idPhone2=7239&idPhone3=7884 Bare pga av kamera kvalitets forskjell velger jeg Samsung S7 foran Huawei Mate 8, tror nok du vil ta bedre bilder i skumringer med Samsung S7, Men utenom kamera valg er da Huawei et godt valg foran Samsung. Jeg har bestilt S7 egde forleden dag. Måtte dagene gå fort nå Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg kunne godt tenkt meg Mate 8, siden Huawei etter hvert lager meget bra telefoner til en lavere pris enn mange andre produsenter. Dessuten har flere modeller dobbelt antenne for telefoni, noe som gir resultater i bedre antennemottak. Men dessverre, siden kameraet ikke er helt i toppsjiktet, har jeg valgt å ikke gå for den. Dessuten er den i største laget. De nye samsungtelefonene er meget gode på det aller meste, og har "alt", men har nok klart dårligere mobilantenner enn Huawei. Prisen er på iPhone-nivå. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg kunne godt tenkt meg Mate 8, siden Huawei etter hvert lager meget bra telefoner til en lavere pris enn mange andre produsenter. Dessuten har flere modeller dobbelt antenne for telefoni, noe som gir resultater i bedre antennemottak. Men dessverre, siden kameraet ikke er helt i toppsjiktet, har jeg valgt å ikke gå for den. Dessuten er den i største laget. De nye samsungtelefonene er meget gode på det aller meste, og har "alt", men har nok klart dårligere mobilantenner enn Huawei. Prisen er på iPhone-nivå. Trenger man virkelig en mobiltelefon med kamera i toppsjiktet? Vil man ha det beste av det beste så er vel det Nokia Lumia som har/hadde det beste kamera. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg kunne godt tenkt meg Mate 8, siden Huawei etter hvert lager meget bra telefoner til en lavere pris enn mange andre produsenter. Dessuten har flere modeller dobbelt antenne for telefoni, noe som gir resultater i bedre antennemottak. Men dessverre, siden kameraet ikke er helt i toppsjiktet, har jeg valgt å ikke gå for den. Dessuten er den i største laget. De nye samsungtelefonene er meget gode på det aller meste, og har "alt", men har nok klart dårligere mobilantenner enn Huawei. Prisen er på iPhone-nivå. Trenger man virkelig en mobiltelefon med kamera i toppsjiktet? Vil man ha det beste av det beste så er vel det Nokia Lumia som har/hadde det beste kamera. Det får den enkelte avgjøre. Mobilkameraet har mer eller mindre erstattet "vanlige" kamera, og dermed kan man sette høyere krav til det. En god del bilder blir tatt innendørs, og gjerne i dårlige lysforhold. Da er det ekstra viktig at kameraet takler dette på best mulig måte. Nokia Lumia har absolutt gode kamera, men jeg kommer ikke til å satse på Windows Mobile. Det OS-et mangler noen av appene jeg trenger, samt at det er omtrent null støtte for smartklokker. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg hadde Lumia 950XL, den var det veldig god kamera, men med den dårlige apps støtte klarte jeg å kvitte meg med den, Så neste mobil er soleklare valg, god kamera, vanntett, sd-kort! Så S7 dekker mine behov veldig godt!Har noen forslag på hva sd-kort hastighet er best å ha, jeg skal kjøpte 128GB minnekortSå vil jeg ha tips på cover-veske, ikke sånn med led/display visning, veldig enkel cover med kortholder i, uten sånn hemp. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Noen som vet hvor de har s7 på utstilling? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Jeg hadde Lumia 950XL, den var det veldig god kamera, men med den dårlige apps støtte klarte jeg å kvitte meg med den, Så neste mobil er soleklare valg, god kamera, vanntett, sd-kort! Så S7 dekker mine behov veldig godt! Har noen forslag på hva sd-kort hastighet er best å ha, jeg skal kjøpte 128GB minnekort Så vil jeg ha tips på cover-veske, ikke sånn med led/display visning, veldig enkel cover med kortholder i, uten sånn hemp. Jeg liker Lumia veldig godt, men dessverre har ikke Windows Mobile alt det jeg trenger. Det er synd. Så til Samsung S7/S7 Edge: Minnekort fra Samsung (EVO-serien). Serie 10. Sjekk f.eks på Komplett. Covere finnes det vel ennå lite av, spesielt så lenge den ikke er kommet i butikker ennå. Men fikk nettopp en mail fra Spigen (www.spigen.com) i California, hvor jeg har kjøpt en del tidligere. De var begynt å selge covere, i alle fall til S7 Edge. Har ikke sjekket S7. Her er link til produktene: http://www.spigen.com/collections/galaxy-s7-edge?mc_cid=cdf619885f&mc_eid=f1baac64b2 Spigen leverer ganske raskt. Sist gang (denne uka) tok det fem dager fra California. Det er godkjent! EDIT: Her er link til caser for S7 fra Spigen: http://www.spigen.com/collections/galaxy-s7 Endret 27. februar 2016 av CellularDude Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Noen som vet hvor de har s7 på utstilling? Telenorbutikken på Jekta Storsenter i Tromsø Endret 26. februar 2016 av DJViking Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Noen som vet hvilken SIM-størrelse som er på Edge? Lenke til kommentar
Undrende Ugle Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Nano-sim Noen som vet hvilken SIM-størrelse som er på Edge? 1 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Da har jeg vært å sett på s7 på Elkjøp. Må si jeg er ganske fornøyd. Edgen er mye mer komfortabel en s6 edge/edge +. Mye bedre grep. Syntes dog ikke at gullfargen er som på bilder. Mye mer nedtonet. Finere etter min smak. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg kunne godt tenkt meg Mate 8, siden Huawei etter hvert lager meget bra telefoner til en lavere pris enn mange andre produsenter. Dessuten har flere modeller dobbelt antenne for telefoni, noe som gir resultater i bedre antennemottak. Men dessverre, siden kameraet ikke er helt i toppsjiktet, har jeg valgt å ikke gå for den. Dessuten er den i største laget. De nye samsungtelefonene er meget gode på det aller meste, og har "alt", men har nok klart dårligere mobilantenner enn Huawei. Prisen er på iPhone-nivå. Trenger man virkelig en mobiltelefon med kamera i toppsjiktet? Vil man ha det beste av det beste så er vel det Nokia Lumia som har/hadde det beste kamera. Hadde er nok det rette ordet her. Lumia 950 skulle ha et så helt utrolig bra kamera, men jeg ble veldig skuffet da jeg fikk min. Fikk faktisk bedre resultater fra en Samsung galaxy S6. Så at Samsung satser på kamerakvalitet er positivt. Og de gjør det veldig bra også. Når det er sagt har jeg fortsatt en Lumia 1020 som jeg tar med på ferier. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Venter selv på Huawei P9 før jeg tar et valg, syntes over 8k er litt for stiv pris for en telefon... Lenke til kommentar
H1Z Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 Ser frem til å se skikkelige tester ang. Exynos 8890 vs. Snapdragon 820. Det blir avgjørende for om jeg kjøper denne eller LG G5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå