nerokid Skrevet 28. april 2016 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) sendte melding til Telenor og fikk Volte aktivert på S7 edge og S6 Flat med tvilling. Og S6 edge på ett annet nr. Så det fungerer bra.Har Telenor og S7 Edge......kan alle få aktivert Volte eller må man ha en viss type abonnemang?Hvordan merker dere forskjell? Bedre lyd kvalitet? Raskere oppkobling og bedre lyd er det eg har lagt merke til så langt. Trur alle kan få det aktivert. Bare send direktemelding til dem på FB,du kan kan jo lime inn det eg har skrevet til dem om de seie at det ikkje går ann Endret 29. april 2016 av nerokid Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Noen som har gode forslag til skjermbeskytter? Min glassplate går ikke helt ut til sidene pga at skjermen (vanlig s7) også er litt buet ut mot sidene. Ser helt forferdelig ut med den beskyttelsen! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Kvar gang eg kjeme hjem så slår wifi seg på og mobilen kobler seg til wifi. Noen som husker hvordan man slår det av ?? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Jeg sendte også melding til Telenor via FB igår og fikk VOL TE lagt til på mitt simkort, jeg har S7 Edge og Mobilt bedriftsnett. Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) VALLHALL Hender at varslinger på LED coveret har vært ustabil hos meg også og da har det hjulpet å skru av/på funksjonen med 1 trykk på "på" knappen på høyre kant.....eller rett og slett skru hele tlf helt av Endret 29. april 2016 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 sendte melding til Telenor og fikk Volte aktivert på S7 edge og S6 Flat med tvilling. Og S6 edge på ett annet nr. Så det fungerer bra.Har Telenor og S7 Edge......kan alle få aktivert Volte eller må man ha en viss type abonnemang?Hvordan merker dere forskjell? Bedre lyd kvalitet? Raskere oppkobling og bedre lyd er det eg har lagt merke til så langt. Trur alle kan få det aktivert. Bare send direktemelding til dem på FB,du kan kan jo lime inn det eg har skrevet til dem om de seie at det ikkje går ann Takk,da må jeg prøve dette også. Noe som må aktiveres via options i tlf menyen også? Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Kvar gang eg kjeme hjem så slår wifi seg på og mobilen kobler seg til wifi. Noen som husker hvordan man slår det av ?? Apper/innstillinger/wi-fi.....skru av wi-fi Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Kvar gang eg kjeme hjem så slår wifi seg på og mobilen kobler seg til wifi. Noen som husker hvordan man slår det av ?? Høres ut som du har lekt litt med "My places"? (eller noe tilsvarende) Sjekk om du har satt en regel for å skru på wifi under settings for home i my places. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 (endret) Tilbud på minnekort hos cdon...gjelder kun i dag og så langt lageret rekker......gratis frakt på ordre over 100 kroner https://cdon.no/elektronikk/gf_sandisk/ Endret 29. april 2016 av Spill&Dill Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 VALLHALL Hender at varslinger på LED coveret har vært ustabil hos meg også og da har det hjulpet å skru av/på funksjonen med 1 trykk på "på" knappen på høyre kant.....eller rett og slett skru hele tlf helt av Mange takk skal du ha!. Jeg begynte å tro at det hadde noe med at jeg satte skjermskalering til komprimert Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 VALLHALL Hender at varslinger på LED coveret har vært ustabil hos meg også og da har det hjulpet å skru av/på funksjonen med 1 trykk på "på" knappen på høyre kant.....eller rett og slett skru hele tlf helt av Mange takk skal du ha!. Jeg begynte å tro at det hadde noe med at jeg satte skjermskalering til komprimert Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Har fått aktivert VOL TE,det sier ihvertfall Telenor.Men merker ingen forskjell....ingen logo på skjermen heller.Kanskje jeg ikke bor sentralt nok Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Tilbud på minnekort hos cdon...gjelder kun i dag og så langt lageret rekker......gratis frakt på ordre over 100 kroner https://cdon.no/elektronikk/gf_sandisk/ https://www.komplett.no/product/844556/mobil/minnekort/micro-sd/samsung-micro-sd-card-evo-plus-128gb-sd Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Har fått aktivert VOL TE,det sier ihvertfall Telenor. Men merker ingen forskjell....ingen logo på skjermen heller. Kanskje jeg ikke bor sentralt nok Du må slå av telefonen og starte den på nytt. Ikkje velg omstart Lenke til kommentar
charnobo Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Noen som kjenner til "eu-versjon" av S7 ? Ser på prisguide/prisjakt at flere nettbutikker selger den til ca 6500 og at f.eks ps.no skriver eu versjon Hva med garanti/reklamasjoner og firmware oppdateringer i forhold i "norske" versjoner ? Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Har fått aktivert VOL TE,det sier ihvertfall Telenor. Men merker ingen forskjell....ingen logo på skjermen heller. Kanskje jeg ikke bor sentralt nok Du må slå av telefonen og starte den på nytt. Ikkje velg omstart Takk,ja var det jeg hadde gjort feil....kun tatt omstart av telefon. Men merker fortsatt ingen forskjell ved telefon samtale men nå vises ihvertfall voLTE øverst på display Lenke til kommentar
rolser_InnleggNO Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Noen som har problemer med at telefonen blir meget var på øvre del, samt at skjermen blir ustabil og blinker. Slik som dette? Ser ut som det er kommet samtidig for en rekke telefoner?Skjedde gradvis i løpet av de siste dagene her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Du må slå av telefonen og starte den på nytt. Ikkje velg omstart Haha, hva blir det neste, ofre et lam på en høyde i solnedgangen? 1 Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Noen som har problemer med at telefonen blir meget var på øvre del, samt at skjermen blir ustabil og blinker. Slik som dette? Ser ut som det er kommet samtidig for en rekke telefoner? Skjedde gradvis i løpet av de siste dagene her. Uffda det der ser ikke bra ut Håper du får fiksa uten alt for mye pes Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg har et litt fiffig problem. Enkelte apps gir meg ikke notifications før lenge etter de burde. Blant annet snapchat. Kan gå flere timer uten at jeg får opp varsel om at jeg har fått en melding. Samme med Facebook. Ofte kommer de samlet, som om jeg ikke har hatt nett på en time og slår det på, også tikker det inn tre-fire snaps samtidig. Varsler er påslått inne på appinnstillinger, og det har bare plutselig blitt sånn. Noen andre som har samme problem eller som har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå