lysbryter Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) I tillegg synes jeg frontkameraet er forferdelig dårlig, er det noen andres om har opplevd dette? Tar ikke klare bilder av ansiktet mitt i det hele tatt. Har du husket å ta av eventuell folie som dekker linsen? Endret 22. april 2016 av lysbryter Lenke til kommentar
svansem Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 I tillegg synes jeg frontkameraet er forferdelig dårlig, er det noen andres om har opplevd dette? Tar ikke klare bilder av ansiktet mitt i det hele tatt. Har du husket å ta av eventuell folie som dekker linsen? Ja, mener på det. Men tar ganske greie bilder utendørs i dagslys, men ser jo ut som jeg har tatt på skjønnhetseffekt på snapchat hvis jeg for eksempel bruker det. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Ja, frontkameraet er skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Ja, frontkameraet er skikkelig dårlig. Sammenliknet med hva? Virker å ha gode spesifikasjoner i det minste (bruker aldri frontkamera til annet enn videosamtaler, så jeg har ikke sjekket selv): http://www.theverge.com/2016/3/18/11245680/samsung-galaxy-s7-edge-vs-iphone-6s-plus-camera-comparison S6: http://www.cnet.com/news/iphone-6s-plus-vs-galaxy-s6-and-iphone-6-in-selfie-shootout/ Endret 22. april 2016 av mandela Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Det er vel fast fokus eller noe på frontkameraet, ikke noe autofokus. Ergo må du holde telefonen i "perfekt" avstand fra deg selv for at det skal bli noenlunde bra kvalitet på bildet. Holder du den nærme blir det skikkelig ufokusert og dårlig. I tillegg virker det fortsatt som om frontkameraet vrenger en smule på ansiktet ditt om du ikke er midt i bildet, altså hvis deler av fjeset treffer nedre eller øvre "kant" av linsa. Synes også det virker som om bildet blir en smule forvrengt, spesielt med softwaren som følger med Kamera-appen. Synes faktisk det ser bedre ut i Snapchat/Instagram og andre applikasjoner. Lenke til kommentar
mna Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Slik er vell alle "vidvinkel" linser Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Aldri merket det eller vært plaget av refleksjon. Det som jeg har vært "plaget" av var i enkelte situasjoner å komme borti skjermen på siden. Da registrerte telefon trykk som ikke var ment. Det ble bedre etterhvert som jeg ble vant med telefonen og forsvant helt når jeg fikk beskyttelse på mobilen. Liker designet så ville ha det så minimalistisk som mulig så gikk for Spigen Case Liquid Crystal. Anbefales Det dekselet så fint ut. Men hvordan er baksiden? Jeg kjøpte et lignende clear view cover, men det er like glatt å holde i som telefonen, pluss at det er blankt på baksiden og blir like fullt av fettflekker som glasset på telefonen. Er dette Spigen-dekselet mattere på baksiden så det ikke blir fettete? Lenke til kommentar
I_hate_bottles Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 En ting jeg bare vil belyse. Denne mobilen har den beste DAC jeg har vært borte i på mobilfronten. Milevis forran min Sony Z1. Den har ikke den sterkeste utgangseffekten, men hvis man ikke har de mest tungdrevne hodetelefonene vil den drive dem bra. Jeg har AKG Q700 som jeg kjører igjennom FiiO E17 til vanlig. Jeg vet at AKG Q700 er kresne hodetelefoner så jeg hadde null tro på at Samsung S7 skulle kunne drive AKG mine bra. Jeg fikk sjokk når S7 klarte å drive AKG Q700 veldig fint. Jeg leste litt rundt og det virker som om Exynos utgaven av S7 sansynligvis har en Cirrus Logic DAC som er veldig bra. Det eneste som ødelegger er at EU har det mest idiotiske utgangseffekt kravet som fins. Ser at både apple og HTC driter i EU sitt krav der. Men til lettdrevne hodetelefoner er S7 helt fantastisk. Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Noen som har vært borti lilla "blødning" på skjermen? Likt det som beskrives i denne Youtube videoen, https://youtu.be/VA8CGoEKZrY Dette dukket opp hos meg ut av det blå for et par timer siden. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Ser ut som det blir custom rom på meg. Er lei av å ha dekningsproblemer. Ønsker også root Lenke til kommentar
Hufza Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg har ingen problemer etter oppgradering. Dekningsproblemene er heldigvis borte! Har ikke fått noen nye problemer. Batteriet er omtrent som før. Lenke til kommentar
Hufza Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Ja, frontkameraet er skikkelig dårlig. Det er da det beste frontkameraet jeg har hatt på noen mobil! Mye bedre enn på S6-en. Der var det nesten ubrukelig. Nå bruker jeg det faktisk. Men det er selvfølgelig ikke i nærheten av hovedkameraet. Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Noen som vet hva det vil koste å få byttet batteri på et verksted, når det etter noen år begynner å yte dårligere? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Nor50: nå må du skjerpe deg! Enten svarer du på spørsmålet eller slutter du å svare. Mye tull fra deg... Forøvrig koster det Vanligvis rundt 1000 på verksted 7 Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Takk, Cristoffero89. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Det er et reelt spørsmål om man skal ha en telefon i flere år 1 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Prøvde å vise video fra tlf over på min Samsung tv via pairing men bilde hakker og lyden er litt ute av sync?Noe jeg kan sjekke for at det skal bli bedre? Endret 25. april 2016 av Blu-Boss Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Etter at jeg installerte custom rom forsvant alle deknings- og internettproblemer. Batteriet ble også bedre. Det er dog fortsatt ikke så bra som jeg ønsker (noe som kommer av at jeg bruker telefonen mye). Med custom rom kom også root, noe som var svært savnet her i gården Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Er S7 (flat) solid? Knuser baksiden lett? Hvis du er uheldig å få sprekk i skjermen, vil touch'en fortsatt fungere? Er veldig usikker på om jeg skal velge S7 eller HTC 10. Har hatt HTC One (M7) i tre år, og er veldig fornøyd med at den har tålt flere fall i betong og asfalt uten at det har resultert i noe mer enn et par små hakk i kantene. Hater å bruke deksel/beskyttere, så det er ikke et alternativ. Spurt på en annen måte: Har noen av dere mistet S7 i asfalten, betonggulv el.l. fra lomme-/holdehøyde? Hvordan gikk det evt.? Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg har mistet min i tregulv fra holdehøyde en gang, uten noe form for deksel. Ikke en skramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå