Potetflak er godt. Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 strålende fornøyd jeg også,blir bare mer og mer fornøyd som dagene går.noen som vet om det er mulig å legge til bilde til forskjellige kontakter? cool hvis broderen ringer og det kommer et bilde i stedet for bare navn Lenke til kommentar
Mattrix Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Noen som vet hvordan man slår av automatisk oppdateringer av apper? Lenke til kommentar
CLB22 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Noen som vet hvordan man slår av automatisk oppdateringer av apper? Gå inn på Play store, og "swipe frem" menyen fra høyre. Trykk på innstillinger. En av de første punktene vil være å slå av automatiske oppdateringer. 1 Lenke til kommentar
Roybenz1 Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Noen som har funnet samsung sitt skinn cover enda? Finner ingen som har det. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 strålende fornøyd jeg også,blir bare mer og mer fornøyd som dagene går. noen som vet om det er mulig å legge til bilde til forskjellige kontakter? cool hvis broderen ringer og det kommer et bilde i stedet for bare navn Trykk på kontakten du vil legge til bilde, trykk Rediger oppi høyre hjørne, så skal det være en sirkel med et kamera inni. Trykk på den, så kan du velge bilde til kontakten Lenke til kommentar
Mattrix Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Noen som vet hvordan man slår av automatisk oppdateringer av apper? Gå inn på Play store, og "swipe frem" menyen fra høyre. Trykk på innstillinger. En av de første punktene vil være å slå av automatiske oppdateringer. Takk:) 1 Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 strålende fornøyd jeg også,blir bare mer og mer fornøyd som dagene går. noen som vet om det er mulig å legge til bilde til forskjellige kontakter? cool hvis broderen ringer og det kommer et bilde i stedet for bare navn Trykk på kontakten du vil legge til bilde, trykk Rediger oppi høyre hjørne, så skal det være en sirkel med et kamera inni. Trykk på den, så kan du velge bilde til kontakten Toppers,skal testes senere...takk Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg beholder S6 videre ser det ut som, etter å ha fulgt denne tråden. Den har fungert topp for meg snart et år nå. Praktisk talt helt uten problemer... Vis oss en tråd om en ny smarttelefon der det IKKE er noen som opplever problemer av ulik art, enten det nå er dekning, batteriforbruk, kamera, lydkvalitet, eller you name it. Det er også slik at det er de som opplever problem som skriver, mens de som er fornøyd, flertallet, engasjerer seg naturligvis mindre. Selv har jeg ingen problem med min Samsung S7 Edge, verken med dekning eller noe annet. Det eneste var den bua skjermen som krevde litt tilvenning i starten, nå er ikke det noe problem lenger. Jeg er kjempefornøyd med telefonen, den er lynkjapp, responsiv, har god batteritid, god lydkvalitet, knallkamera og er i tillegg lekker å se på. Beste telefonen jeg noen gang har hatt. (Skulle selvsagt bare mangle, når den er nyest og dyrest ... ) 6 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Husker at det har vært oppe her før, finner det ikke igjen, men hvordan får man lagret spillelister fra Spotify på minnekortet? 1 Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) slettet da det ordnet seg Endret 19. mars 2016 av Potetflak er godt. Lenke til kommentar
mna Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Husker at det har vært oppe her før, finner det ikke igjen, men hvordan får man lagret spillelister fra Spotify på minnekortet? Mener d bare var å velge high qality på nedlasta listene så gjør den det. Lenke til kommentar
Red_Fin Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Har samme problem som mange av dere andre med telenor abb. At det kun blir nødanrop. Ser at mobilen da fortsatt har full signal men er ikke registrert på nettverket. Har prøvd alle mulige løsninger som foreslås her uten at det har hjulpet. Betyr dette innsending av mobil eller at vi må vente på en oppdatering? Telenor var ikke kjent med dette og sa at det enten var feil på telefon eller simkort. Men simkortet byttet jeg i dag uten at det ble forskjell. Synes skuffen med simkortet virker litt dårlig, og at simkortet virker løsst, men om det var årsaken ville vel alle hatt problemer og ikke bare telenor.. Så bortsett fra at telefonen 50% tiden ikke er på nett, funker resten bra. Supert kamera og en drøm å surfe med. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det er mulig det er tilfeldig, men nå ser det ut til at Telia fungerer uten at jeg mister dekning lengre og må reboote. Det er 4 døgn siden jeg byttet APN fra "Netcom Mobil" til "Telia Internett", og mobilnettet har ikke falt ut en eneste gang. Instillinger - Mobilnett - Tilgangspunktnavn Lenke til kommentar
Hufza Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Det er mulig det er tilfeldig, men nå ser det ut til at Telia fungerer uten at jeg mister dekning lengre og må reboote. Det er 4 døgn siden jeg byttet APN fra "Netcom Mobil" til "Telia Internett", og mobilnettet har ikke falt ut en eneste gang. Instillinger - Mobilnett - Tilgangspunktnavn Jeg har bare Netcom Mobil og ingen andre å velge mellom. Men jeg har ikke kjørt den der config-SMS-en jeg fikk automatisk da jeg satte inn SIM-kortet. Burde jeg kanskje det? Så lenge jeg er på wifi så merker jeg ikke at den detter ut, så er litt vanskelig med statistikken. Men sist jeg merka det var på torsdag. Selvfølgelig da jeg skulle vise noen en app... Og alt gikk i sirup fordi den hadde kopla seg på edge-nettet, bare. Noe den gjør etter at den har falt ut. Bare å boote, da... Edit: Kjørte config-SMS nå. Da fikk jeg "Telia Internett" istedenfor "NetCom mobil". Får håpe det hjelper. Endret 20. mars 2016 av Hufza Lenke til kommentar
lalala Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Husker at det har vært oppe her før, finner det ikke igjen, men hvordan får man lagret spillelister fra Spotify på minnekortet? Du må inn i innstillinger i Spotify appen: settings-storage Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Noen som har peiling på om det er mulig å få alarm tiden satt i apper som f.eks timely til å vises på låseskjermen? Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Kan noen som har Telenor og null problem med dekning kanskje kopiere / skrive av apn-innstillingene sine i sin helhet? Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Mine tilpassete apn-innstillinger. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Har heller aldri mistet dekningen. Eneste gangen jeg har restartet telefonen var etter oppdatering av OS. Jeg har også mistet dekningen på min samsung Xcover. Det kom etter oppdateringen til 5.1.1 så det er ikke en bug i telefonen men i Android 5.1.1. Detter ut sånn ca en gang i uken og man oppdager det ikke før man prøver å ringe ut. På en jobb telefon er det svært plagsomt å ikke kunne stole på telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå