Klatt3n Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Manglende USB-C kontakt så godt som 100% bekreftet nå. http://www.gsmarena.com/new_leaked_images_show_galaxy_s7_in_silver_s7_edge_in_black_and_confirm_lack_of_usb_typec_-news-16713.php Endret 18. februar 2016 av Klatt3n Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Manglende USB-C kontakt så godt som 100% bekreftet nå. http://www.gsmarena.com/new_leaked_images_show_galaxy_s7_in_silver_s7_edge_in_black_and_confirm_lack_of_usb_typec_-news-16713.php Kan ikke skjønne hvorfor de gjør det Endret 19. februar 2016 av Demonickon Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Manglende USB-C kontakt så godt som 100% bekreftet nå. http://www.gsmarena.com/new_leaked_images_show_galaxy_s7_in_silver_s7_edge_in_black_and_confirm_lack_of_usb_typec_-news-16713.php Kan ikke skjønne hvorfor de gjør det Det gjør jeg. Lite utbredt, vanskelig å få tak i nye kabler, uffatelig mange dårlige kabler på markedet fordi det er såpass nytt. Fortsatt dyrt. Micro USB har langt mindre funksjoner, men er vesentlig mer utbredt og lettere for folk flest å få tak i. Det er ikke jeg og deg som sitter her på forumet og diskuterer telefoner Samsung tjener penger på, men den generelle befolkning som helst bare vil ha "den samme laderen som de alltid har hatt". 1 Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Manglende USB-C kontakt så godt som 100% bekreftet nå. http://www.gsmarena.com/new_leaked_images_show_galaxy_s7_in_silver_s7_edge_in_black_and_confirm_lack_of_usb_typec_-news-16713.php Kan ikke skjønne hvorfor de gjør det Det gjør jeg. Lite utbredt, vanskelig å få tak i nye kabler, uffatelig mange dårlige kabler på markedet fordi det er såpass nytt. Fortsatt dyrt. Micro USB har langt mindre funksjoner, men er vesentlig mer utbredt og lettere for folk flest å få tak i. Det er ikke jeg og deg som sitter her på forumet og diskuterer telefoner Samsung tjener penger på, men den generelle befolkning som helst bare vil ha "den samme laderen som de alltid har hatt". Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda.. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 (endret) Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda.. He-eei! Det der er ganske fett. Fult mulig jeg må hoppe på en Telenor-deal dersom de kjører samme kampanje. Edit: Linker den til noe tilbud i nettbutikken deres? Eller er det kun bildet? Hvis link, kunne du kopiert inn her? Endret 19. februar 2016 av Klatt3n Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fikk akkurat samme mail! Gleder meg svært til S7, håper batteritiden blir en forbedring fra S6! Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda.. He-eei! Det der er ganske fett. Fult mulig jeg må hoppe på en Telenor-deal dersom de kjører samme kampanje. Edit: Linker den til noe tilbud i nettbutikken deres? Eller er det kun bildet? Hvis link, kunne du kopiert inn her? Linken fører til nettbutikken dems. Der er ingen S7 å se Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Fikk akkurat en mail fra Djuice om S7, litt dumt denne ikke har blitt lansert enda.. He-eei! Det der er ganske fett. Fult mulig jeg må hoppe på en Telenor-deal dersom de kjører samme kampanje. Edit: Linker den til noe tilbud i nettbutikken deres? Eller er det kun bildet? Hvis link, kunne du kopiert inn her? Linken fører til nettbutikken dems. Der er ingen S7 å se Kjedelig. Jaja... får smøre meg med tålmodighet. 2 dager igjen til info! Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Det var rykter som tydet på at det kunne bli tilbudt med inkluderte VR-briller, så det ser ut til at de ryktene stemmer! Det kan bli interessant! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Stort batteri, vanntett og trykksensivit skjerm. (Nå klikker vel apple fanboysa igjen tenker jeg.) Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Stort batteri, vanntett og trykksensivit skjerm. (Nå klikker vel apple fanboysa igjen tenker jeg.) Kult! Nå gleder jeg meg! Bedre batteritid og vanntett er noe jeg har ønsket. Blir spennende å se deres nye løsning på TouchWiz, og hvordan trykkfølsomheten vil fungere. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Ser at Spigen har sluppet sine deksler til S7. Ser ut til at baksiden er ganske buet ihvertfall! Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Stort batteri, vanntett og trykksensivit skjerm. (Nå klikker vel apple fanboysa igjen tenker jeg.) Hva er det de skal klikke på? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Manglende USB-C kontakt så godt som 100% bekreftet nå. http://www.gsmarena.com/new_leaked_images_show_galaxy_s7_in_silver_s7_edge_in_black_and_confirm_lack_of_usb_typec_-news-16713.php Så bra!! Omtrent umulig å finne gode USB-C kabler. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Stort batteri, vanntett og trykksensivit skjerm. (Nå klikker vel apple fanboysa igjen tenker jeg.) Hva er det de skal klikke på? Det blir garantert hylekor om at de har kopiert force touch osv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Stort batteri, vanntett og trykksensivit skjerm. (Nå klikker vel apple fanboysa igjen tenker jeg.) Hva er det de skal klikke på? Det blir garantert hylekor om at de har kopiert force touch osv. Tja, det har ikke skjedd ennå, så kan vi ikke prøve å holde slike teite flamewar uttalelser for deg selv? Du bidrar kun til at slike tråder sporer helt av og ender opp i en krangel om hvem som sa hva om hvem. Barnehagementalitet. Endret 20. februar 2016 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Jeg kommenterer akkurat hva jeg ønsker, så kan slike lekemoderatorer som deg heller ta det på PM om "barnehagementaliteten" min er så støtende. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Ja, ikke noe vits i å vise litt moden oppførsel før noen tvinger deg? Takk for at du bekreftet det jeg trodde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå