Hockeyfan Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg klarer ikke å synkronisere fra Facebook og inn på kontakter. Synes det er kjekt med bilde av de som er på "kontakter" inne på telefonen. Vet noen hvordan jeg kan få til sync? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Sony her gitt. Om det er bra eller dårlig vet jeg jo ikke da Det var det ikke på min, så nå må jeg følge med om det er stor forskjell på ytelsen...ser iso cell du har støtter video stabilisering. det gjør ikke sony Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ja, jeg la merke til denne forskjellen jeg også, og tror heller det er AIDA-programmet som informerer feil hva gjelder videostabilisering. Dette skal vel være støttet uansett. Av det lille jeg har sjekket er det mikroskopiske forskjeller på om det er Samsung- eller Sonysensor som er installert. Faktisk ser det ut til at det er vel så mange som foretrekker Samsung sin Isocell, så jeg er beroliget etter først å ha vært en smule bekymret... Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Dere som har fått mobilen (og dere som får snart)https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1696299&hl=Skriv en liten anmeldelse av mobilene her, så får vi samlet noen mini-anmedelser fra brukerene på forumet Blir det enklere å finne frem hva folk faktisk synes om forskjellige mobiler og hvorfor de byttet Endret 10. mars 2016 av Brattus Lenke til kommentar
janus88 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ser ikke ut som det er noe særlig forskjell mellom Samsung sin bildesensor og Sony sin. Så lite at det nok blir delte meninger om hvilken som er "best".http://forum.xda-developers.com/s7-edge/how-to/samsung-galaxy-s7-britecell-vs-sony-t3332806 Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Opplever noe uhyre irriterende med min Galaxy S7 Edge. Jeg har satt skjerm til "Grunnleggende" modus for best fargenøyaktighet (D65) med sRGB fargerom. Alt er vel og fint med det, men når jeg åpner et spill så endres fargeprofilen til noe som crusher kontrastene, dreier om på gamma og oversaturerer alle farger. Det ser helt forferdelig ut og gjør at jeg ikke orker å spille spill på den. Noen som har noen tips til å få dette av? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Føler jeg kommer med det dummeste spørsmålet her, men... Jeg har alltid brukt beskyttelse på skjermen. På iPhonen´n nå så bruker jeg tempered glass. Jeg har fått mobilen, S7, men det jeg så vanskelig å få tak i skjermbeskyttelse raskt nok, lite på lager enda, at jeg ikke har turt å bruke den. SÅ, tåler skjermene mye før det blir skjønnhetsriper? Jeg er über-forsiktig og mister har vel aldri mistet en telefon i bakken. Mvh Pingla Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Skjermen riper ikke. Testet i stad med min. Skrapet nøklene mot skjermen, 100% plettfri etterpå 1 Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 fått min nå, helt rå telefon !! mye raskere enn den gamle s4 jeg hadde før, sjekka forresten kameraet og det va ikke sony kamera Lenke til kommentar
larsism Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg klarer ikke å synkronisere fra Facebook og inn på kontakter. Synes det er kjekt med bilde av de som er på "kontakter" inne på telefonen. Vet noen hvordan jeg kan få til sync? Googlet dette i hele går, da jeg ønsker det samme. Men etter det jeg skjønte er dette en funksjon Facebook har fjernet. Ikke funnet noe fullgodt alternativ enda... Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Haha fuckers, får ikke min før i morra, så da har jeg noe å glede meg til! Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg klarer ikke å synkronisere fra Facebook og inn på kontakter. Synes det er kjekt med bilde av de som er på "kontakter" inne på telefonen. Vet noen hvordan jeg kan få til sync? Googlet dette i hele går, da jeg ønsker det samme. Men etter det jeg skjønte er dette en funksjon Facebook har fjernet. Ikke funnet noe fullgodt alternativ enda... Sync me bruker eg, fungerer knall den. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.syncme.syncmeapp Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Skjermen riper ikke. Testet i stad med min. Skrapet nøklene mot skjermen, 100% plettfri etterpå Det var en drastisk måte å teste skjermen på . Takk! Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Noen som vet om denne kan bestilles i Elkjøp butikker idag og hente den i morgen dersom de har den på lager? Får vel med VR brillene da også.? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg bestilte på elkjøp butikk i går, men får ikke telefonen før onsdag i neste uke.. Men kanskje det finnes butikker som har den på lager også. Får med VR ja Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er det egen pulsmåler i telefonen? Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er det egen pulsmåler i telefonen? Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Er det egen pulsmåler i telefonen? Ja, rett under blitsen 1 Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Da var telefonen bestillt og betalt. Kan hente den i morgen på Elkjøp. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Er det egen pulsmåler i telefonen? Ja, rett under blitsen Takk, men man må fortsatt last ned en app for å måle den? Ingen innebygd funksjon? Endret 10. mars 2016 av gaute14 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå