steikemeg Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Backup av kontaktene ligger vel på gmailen din. Ang passord, er vel det avhengig av om du har latt google lagre passord for deg. Husk å bruke Google Foto? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Takker, er det noen måte å sjekke om kontakter er lageret i gmailen på? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Takker, er det noen måte å sjekke om kontakter er lageret i gmailen på?Det ligger vel inne på innstillinger i Kontakt-appen? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Man syncer jo bare kontaktene mot Gmail kontoen sin. Edit : litt treg Endret 15. november 2018 av fflex Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Jeg har i de siste ukene stadig opplevd å få vilkårlige notifications fra Spotify, som jeg ikke bruker hver dag, der det står "Connecting to Spotify" eller noe tilsvarende. Jeg misliker alle i utgangspunktet unødvendige prosesser som foregår både i bakgrunnen og forgrunnen. Noen andre som har opplevd dette? Så vidt jeg kan se er det ingenting i innstillingene som skulle tilsi at Spotify får lov til å kjøre hele tiden. Lenke til kommentar
tele_tubs Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Samme her. Står en del om det på spotify sine forumsider. Er en kjent feil de ikke har noen forklaring på enda. Hos med dukker varselet jevnt og trutt opp gjennom hele dagen. Jeg har i de siste ukene stadig opplevd å få vilkårlige notifications fra Spotify, som jeg ikke bruker hver dag, der det står "Connecting to Spotify" eller noe tilsvarende. Jeg misliker alle i utgangspunktet unødvendige prosesser som foregår både i bakgrunnen og forgrunnen. Noen andre som har opplevd dette? Så vidt jeg kan se er det ingenting i innstillingene som skulle tilsi at Spotify får lov til å kjøre hele tiden. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Samme skjer på min S9+ Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg har problemer med Google assistent, den virker bare når det passer den. Får ikke slått på Voice Match (den er grå) Noen andre som har eller har hatt dette problemet? 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Oppdaterte S7 Edge for noen dager siden og nå er batteriet helt elendig. Andre som opplever det? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) De siste oppdateringene til S7 har vært rene sikkerhetsoppdateringer. https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsb Endret 11. mars 2019 av mandela Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) Jepp batteriet har vært helt elendig siste 3-4 månedene her. Men enten er det at det plutselig har tatt en uforklarelig "dive" på levesyklusen eller at vi har samme "batterygate" som Apple fikk mye mediaomtale på. Personlig synes jeg det er litt svakt at en mobiltelefon som har vært brukt kanskje 50% under gjennomsnittet til samtaler og 75% under gjenomsnittet til apper, spill og internett skal ha så svakt batteri etter 3.5 år. Jeg må lade den hver eneste dag selv om jeg nesten ikke bruker og får stadig vekk beskjed fra irriterte folk om at telefonen min var avslått når de forsøker å nå meg (den har da plutselig gått tom). Jeg titter ikke på den til enhver tid og lar den gjerne ligge i lomma på jakka når jeg ikke bruker den. Jeg har troa på at Samsung (og sikkert andre) gjør det samme som Apple gjorde her. Jeg ønsker meg tilbake til å kunne enkelt bytte batteri med et avtagbart lokk på baksiden. IP sertifisering er null verdt når man får avslag på reparasjon på bakgrunn av såkalte fuktindikatorerer fordi telefonen lå på badet når det var litt dugg i rommet. Jeg er heller ikke opptatt av å ha tynnest mulig telefon som også brukes som unnskyldning for at batteriet ikke kan byttes enkelt. Kamerat fikk nylig en S8 tilbake fra reklamansjon fordi "fuktindikator viste utslag". EDIT: Jeg har også merket økt treghet på telefonen selv om jeg innimellom resetter til fabrikkinstillinger (som om det var en gammel Windows maskin). Selv om jeg ikke har fått med meg at dette ble kjent så var magefølelsen med Samsung korrekt. Italian government fines Apple and Samsung for performance throttling https://mashable.com/article/batterygate-apple-samsung-italian-fines/#62PfK9cnhZqw Endret 14. mars 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. mars 2019 Del Skrevet 14. mars 2019 Som fanden leser bibelen, hvordan var det med bevisene (og det gjaldt kun en modell, Note4)? Forresten, burde ikke Google også straffes dersom en operativsystemoppgradering gjør telefonen tregere eller er det produsenten som skal stå for det fulle ansvaret? Jeg har ingen kompetanse på batterier, kan tenke meg dog at det er et sammensatt tema hvor bruksmønstre og eksterne faktorer spiller inn. Dersom batteriet ikke leverer det som er forventet etter xxx antall ladesykluser / år, kan man da ikke reklamere? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Batteriet mitt er i så elendig stand at jeg har med powerbank over alt. Men nå har telefonen fått ganske heftig bruk til tider også. Har ikke egentlig tenkt så voldsomt mye på at kapasiteten har tapt seg mye. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Har ikke plaget meg så mye at det har blitt en "issue", mer at jeg bare trekker på skulderne når jeg oppdager at den har slått seg av - igjen. Men jeg skulle gjerne sett at de laget funksjoner for å se batterihelsen slik at man kan følge med på dette. Det virker litt merkverdig at man må kjøpe en app eller regne på det selv ut i fra annen informasjon etc. Endret 17. mars 2019 av Theo343 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Noen her som har inntrykk/anelse/kjennskap til om at fast charge funksjonen svekker batteriets levetid? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. mars 2019 Del Skrevet 20. mars 2019 Det er ikke fast charge som svekker levetiden, men å la batteriet gå under 40% og over 80%. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg har satt min telefon til at den aldri skal gå over 80%. Det funker greit og dobler nesten levetiden på batteriet (i følge appen). Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg har satt min telefon til at den aldri skal gå over 80%. Det funker greit og dobler nesten levetiden på batteriet (i følge appen). Hvilken app/programvare bruker du til dette formålet? Lenke til kommentar
Arnep Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg har en samsung s7, ca 1,5 år gammel. Har nå merket i det siste at batteritiden har blitt dårligere og brukte derfor diagnose verktøyet til samsung. Der står det at batteriet er dårlig. Tror dere at dette vil gå igjennom på reklamasjon? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Hvilken app/programvare bruker du til dette formålet? Accubattery Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå