kjensen Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 Google er full av andre med det samme Rett og slett bare litt buggy implementasjon. Eller om det er en kombinasjon av android og samsung. Virker som det kan funke fint en stund også driter bare android på seg litt også må man mekke div. Lite kjekt håpe min bare virker videre da... Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Google assistenten på min tlf virka i ca 10 min, så bare slutta den å fungere. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Innstillinger > Apper > menyen til høyre > Standardapper > EnhetsassistenappTakk! Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Noen som har fått Google assistent? Har hatt den lenge, men kan fortsatt IKKE sette språk til Norsk.... Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Finner fortsatt ikke norsk under Google Asstant languages... dette er rart... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Noen som får Voice Match til å fungere? Hos meg er den bare grå og ikke mulig å aktivere. Ellers så virker det andre på norsk. Hadde bare vært kult å aktivere med "ok google" Endret 18. september 2018 av AK47 1 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Sliter med å få ladet min Edge,må ofte plugge inn/ut laderen mange ganger før lading starter (og noen ganger går det veldig tregt)Vet ikke om det er batteriet eller noe annet som er feil.Telefonen ble kjøpt da den ble lansert...dvs mars 2016....er vel begrensing på garanti på mobiler,er det 2 år? Endret 23. september 2018 av Blu-Boss Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Du har 5 års reklamasjonsrett uansett (så fremt du har kjøpt den som privatperson i Norge). Jeg har forøvrig samme problem, uansett kabel. Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) Prøv å rense kontakten for støv med en tannpirker eller lignende. Ikke bruk nål. Jeg slet med både lader og minijack på min s7. Viste seg at begge kontaktene var fulle av støv Endret 23. september 2018 av thorkenneth 1 Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Takk for svar.Tror ikke det er støv osv i kontakten som er problemet da jeg stadig blåser i kontaktene for å holde det rent.....men skader ikke å sjekke litt grundig.heanwi....du har ikke reklamert hvis du har samme problem? Lenke til kommentar
thorkenneth Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Jeg pleide og å blåse rent for støv. Men dette støvet blir dyttet mer og mer inn for hver gang du bruker lader/minijack, så hos meg klarte ikke trykkluften å blåse vekk støvet Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Tror det er noe galt med minnet, på mobilen min. Når jeg laster ned podcast episoder, så blir filen ofte korrupt. Har også i det siste hatt flere apps, som bare har sluttet og virke, og jeg får de ikke til og virke igjen uten å slette de, og laste de ned på nytt. Noen som har erfaring med lignende? Har ikke lyst til og sende den inn, på reklamasjon, for og få beskjed om at de ikke fant noe galt med den. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Hei. Kjøpte nettopp en knust S7 Edge til 500kr. Både bakside og framside er knust. Den kjente rosa stripa er også der. I ettertid lurer jeg på at dette muligens var litt dyrt? Så spørsmålet er: Hvor får man tak i billigste deler (bak-glass, fram-glass og LCD-skjerm) til S7 Edge? Jeg trenger naturligvis ikke orginale Samsung deler Endret 21. oktober 2018 av JFM Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Hei. Kjøpte nettopp en knust S7 Edge til 500kr. Både bakside og framside er knust. Den kjente rosa stripa er også der. I ettertid lurer jeg på at dette muligens var litt dyrt? Så spørsmålet er: Hvor får man tak i billigste deler (bak-glass, fram-glass og LCD-skjerm) til S7 Edge? Jeg trenger naturligvis ikke orginale Samsung deler Billigste jeg finner er 1000kr+++ og det er bare for front inkl LCD Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Samme som jeg og finner. Syntes dette var litt mye Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 HJELP...!! Mobilen fungerer fortsatt bra. Bortsett fra én ting. Internminnet er nesten konstant fullt. Jeg sletter og sletter, og har ikke lenger apper jeg kan slette. Har ingen bilder, ingen videoer, ikke noe musikk på internminnet. Etter å ha slettet helt inn til beinet har jeg fortsatt 20,1 gigabyte ANNET når jeg går inn på appen File Commander og sjekker. Da har jeg knapt nok plass til å laste ned en lydbok, og kan i hvert fall glemme Netflix offline etc. Har prøvd nesten alt, føler jeg. Har gått gjennom filer etc, både med Smart Switch (via Mac-en) og File Commander, samt prøvd Super Cleaner og fjernet eventuelle junk files som jeg skulle ha oversett. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 HJELP...!! Mobilen fungerer fortsatt bra. Bortsett fra én ting. Internminnet er nesten konstant fullt. Jeg sletter og sletter, og har ikke lenger apper jeg kan slette. Har ingen bilder, ingen videoer, ikke noe musikk på internminnet. Etter å ha slettet helt inn til beinet har jeg fortsatt 20,1 gigabyte ANNET når jeg går inn på appen File Commander og sjekker. Da har jeg knapt nok plass til å laste ned en lydbok, og kan i hvert fall glemme Netflix offline etc. Har prøvd nesten alt, føler jeg. Har gått gjennom filer etc, både med Smart Switch (via Mac-en) og File Commander, samt prøvd Super Cleaner og fjernet eventuelle junk files som jeg skulle ha oversett. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Factory reset? Vil nok gjøre at telefonen føles en god del kjappere ut også Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 HJELP...!! Mobilen fungerer fortsatt bra. Bortsett fra én ting. Internminnet er nesten konstant fullt. Jeg sletter og sletter, og har ikke lenger apper jeg kan slette. Har ingen bilder, ingen videoer, ikke noe musikk på internminnet. Etter å ha slettet helt inn til beinet har jeg fortsatt 20,1 gigabyte ANNET når jeg går inn på appen File Commander og sjekker. Da har jeg knapt nok plass til å laste ned en lydbok, og kan i hvert fall glemme Netflix offline etc. Har prøvd nesten alt, føler jeg. Har gått gjennom filer etc, både med Smart Switch (via Mac-en) og File Commander, samt prøvd Super Cleaner og fjernet eventuelle junk files som jeg skulle ha oversett. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Du har ikke tilfeldigvis brukt noen avis-apper? Mange lagrer gamle aviser permanent av en eller annen sinnsvak årsak Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. november 2018 Del Skrevet 13. november 2018 HJELP...!! Mobilen fungerer fortsatt bra. Bortsett fra én ting. Internminnet er nesten konstant fullt. Jeg sletter og sletter, og har ikke lenger apper jeg kan slette. Har ingen bilder, ingen videoer, ikke noe musikk på internminnet. Etter å ha slettet helt inn til beinet har jeg fortsatt 20,1 gigabyte ANNET når jeg går inn på appen File Commander og sjekker. Da har jeg knapt nok plass til å laste ned en lydbok, og kan i hvert fall glemme Netflix offline etc. Har prøvd nesten alt, føler jeg. Har gått gjennom filer etc, både med Smart Switch (via Mac-en) og File Commander, samt prøvd Super Cleaner og fjernet eventuelle junk files som jeg skulle ha oversett. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Nå vet jeg ikke hvordan super cleaner og file commander viser fram internminnet, kan du poste et skjermbildet av sladdet index som Diskusage lager? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.diskusage Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Takker for tips! Høres ut som factory reset kan være beste løsning. Er det da noen måte å ta backup av kontaktliste på? F.eks legge det på minnekortet i stedet for internminnet? Eventuelt da også alle passord etc. Men ønsker ikke for stor backup, da jeg ser for meg at mye av det som nå tar plass da blir med over på det som skal bli en reinere telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå