MariusJS Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 Er så lenge mellom store updates at jeg syntes det er greit å kjøre en reset, da enheten gjerne har begynt å bli slow før update. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. juli 2018 Del Skrevet 27. juli 2018 For å ta en annen vinkel. Synes du enheten ble bedre etter oppgraderingen? Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Min S7 bruker utrolig lite batteri etter oppdateringen. Den har nå vært på døgnet rundt i 8 dager etter at jeg plugget den ut av laderen, og med alt synkronisering på er batteriet er nå på 39%... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 Nice Hvor gammel er din S7? Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 4. august 2018 Del Skrevet 4. august 2018 November 2016 skulle det være... ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 cool, ca. 8mnd eldre min da. Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 32% nå etter 9 dager! Ca 1 time skjermtid... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Får prøve en oppgradering neste helg. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg ser ingen grunn til ikke å oppgradere. Det er alltids noen nye funksjoner, andre som er forbedret, optimalisert batteribruk, osv. Men personlig har jeg ikke observert noen merkbar forbedring slik som Loppa75. (Men jeg har heller ikke foretatt noen reset/reinstall.) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 (endret) De fleste ser ingen grunn til å ikke oppgradere hvis man bare opplever fordelene og ingen problemer/bugs. På den annen side tviler jeg på at jeg vil få like mange bugs issues nå som jeg fikk fra 6 til 7. Når man er avhengig av telefonen i jobb er det viktig at alt fungerer 100% og man oppgraderer ikke bare for å få ny funksjonalitet man evt. ikke har behov for i jobb. Endret 6. august 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg kom på et par gjentakende issues jeg har opplevd etter at jeg oppgraderte, hvor den ene er høyst relevant i jobbsammenheng: Kalenderpåminnelser (typisk 15 minutter før møtestart) uteblir av og til, selv om appen har de nødvendige tillatelser. Det er naturligvis mulig at dette er mer app- enn systemrelatert, men jeg tror jeg først opplevde det etter oppgraderingen. Bluetooth skrur seg plutselig av mens jeg lytter. Altså ikke at headsetet disconnecter, men bluetooth skrus av på mobilen. Igjen, merk: Jeg har bare oppgradert uten å ta re-installering. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Veldig mange IRL Livestreamers bruker S7 pga det gode kameraet. De mener de nye modellene er dårligere her. Men et poeng er at ingen av de vil oppgradere til Android 8 pga div. bugs. Så det kan virke som det er lurt å vente. Fulltime IRL Livestreamers er avhengig av at utstyret virker 100% til enhver tid og derfor en god kilde til når det er trygt å oppgradere. Endret 7. august 2018 av Theo343 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Veldig mange IRL Livestreamers bruker S7 pga det gode kameraet. De mener de nye modellene er dårligere her. Men et poeng er at ingen av de vil oppgradere til Android 8 pga div. bugs. Så det kan virke som det er lurt å vente. Fulltime IRL Livestreamers er avhengig av at utstyret virker 100% til enhver tid og derfor en god kilde til når det er trygt å oppgradere. Hvorfor bruker de ikke da HTC 10? Den hadde optisk stabilisering og kom ut samtidig som S7... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Hvorfor bruker de ikke da HTC 10? Den hadde optisk stabilisering og kom ut samtidig som S7... Kanskje fordi S7 også har optisk stabilisering? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Kanskje fordi S7 også har optisk stabilisering? Ikke i selfie-kameraet. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Finst der ein billigare måte å skifte skjerm på S7 edge? koster jo skjorta hos "original reparatør"... Har en liggende som er knust, men hadde lyst å få fiksa. Synd det skal vere so insain dyrt å skifte på edge.... Skifte sjølv er vel eit alternativ, har gjort dette tidligare på ein gammal sony for å sjekke korleis det gikk. Var jo litt dillete.. Og med edge er det vel litt vanskeligare.. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Min audioutgang (3,5mm) virker bare på det ene øret, har prøvd med flere headsett. Hvor lang garanti har man på denne type feil ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Min audioutgang (3,5mm) virker bare på det ene øret, har prøvd med flere headsett. Hvor lang garanti har man på denne type feil ? Sikker på at du ikke har lo i kontakten? Sjekk med f.eks. en rettet ut binders. Lenke til kommentar
ivar.osterbo Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Er vel 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett, trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå