mna Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Mai får jeg opp på min. Ingen nyere tilgjengelig pdd. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 Kjøpte min brukt, og har resatt vha. Smartswitch, men min er 1 okt for sikkerhetspatch, 13 okt for kernel. Relatert spørsmål; når jeg prøver å entre privat modus i nettleseren får jeg opp noe sånt som "Rooting detected, secure browsing disabled". Men når jeg laster ned app for å detektere root så kommer det opp som unrooted. Noen ideer rundt dette? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Kan være rootet og så satt tilbake. Før kunne man nullstille alt etter root, slik at det omtrent ikke var mulig å finne ut at en telefon hadde vært rootet. De siste årene har vel Samsung implementert noen løsninger som gjør at Samsung-apper omtrent alltid kan oppdage at telefonen har vært rootet på et tidspunkt, uansett hvor mye man nullstiller. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Kjøpte min brukt, og har resatt vha. Smartswitch, men min er 1 okt for sikkerhetspatch, 13 okt for kernel. Relatert spørsmål; når jeg prøver å entre privat modus i nettleseren får jeg opp noe sånt som "Rooting detected, secure browsing disabled". Men når jeg laster ned app for å detektere root så kommer det opp som unrooted. Noen ideer rundt dette? Kan være rootet og så satt tilbake. Før kunne man nullstille alt etter root, slik at det omtrent ikke var mulig å finne ut at en telefon hadde vært rootet. De siste årene har vel Samsung implementert noen løsninger som gjør at Samsung-apper omtrent alltid kan oppdage at telefonen har vært rootet på et tidspunkt, uansett hvor mye man nullstiller. Samsung har en efuse, Dette er en fysisk sikring som "går" når telefonen er rootet og kan aldri bli tilbakestilt(med forbehold), dersom det ikke var opplyst om i annonsen eller når du kjøpte telefonen hadde jeg krevd pengene tilbake siden du vil ikke kunne bruke mange funksjoner av din Telefon. . Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Er det en mulighet for å øke volumet over øretelefonutgangen ytterligere? Syns maksvolum er latterlig lavt. Har tittet rundt i equalizer uten å finne noe. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 (endret) Er det en mulighet for å øke volumet over øretelefonutgangen ytterligere? Syns maksvolum er latterlig lavt. Har tittet rundt i equalizer uten å finne noe. Enig i dette, men av hva jeg har lest så langt er det ikke mulig, ei heller ved bruk av tredjeparts equalizere, uten å roote. Endret 21. november 2017 av lysbryter Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Kan være rootet og så satt tilbake. Før kunne man nullstille alt etter root, slik at det omtrent ikke var mulig å finne ut at en telefon hadde vært rootet. De siste årene har vel Samsung implementert noen løsninger som gjør at Samsung-apper omtrent alltid kan oppdage at telefonen har vært rootet på et tidspunkt, uansett hvor mye man nullstiller. Kjøpte min brukt, og har resatt vha. Smartswitch, men min er 1 okt for sikkerhetspatch, 13 okt for kernel. Relatert spørsmål; når jeg prøver å entre privat modus i nettleseren får jeg opp noe sånt som "Rooting detected, secure browsing disabled". Men når jeg laster ned app for å detektere root så kommer det opp som unrooted. Noen ideer rundt dette? Kan være rootet og så satt tilbake. Før kunne man nullstille alt etter root, slik at det omtrent ikke var mulig å finne ut at en telefon hadde vært rootet. De siste årene har vel Samsung implementert noen løsninger som gjør at Samsung-apper omtrent alltid kan oppdage at telefonen har vært rootet på et tidspunkt, uansett hvor mye man nullstiller. Samsung har en efuse, Dette er en fysisk sikring som "går" når telefonen er rootet og kan aldri bli tilbakestilt(med forbehold), dersom det ikke var opplyst om i annonsen eller når du kjøpte telefonen hadde jeg krevd pengene tilbake siden du vil ikke kunne bruke mange funksjoner av din Telefon. . Hør der, ja! Forklarer litt.. hadde det ikke vært ett år siden jeg kjøpte den skulle jeg klagd til forrige eier! 1 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 (endret) Jeg har en S7 som de siste tre-fire ukene har begynt å oppføre seg merkelig. Google services tar hele batteriet, det kan innimellom droppe 30% på 20 minutter uten bruk. Det er ikke så ille hele tiden, men jeg må lade telefonen flere ganger om dagen. For fire uker siden kunne jeg gå to døgn uten å lade, så noe er galt. Jeg fikk en systemoppdatering fra Samsung noen dager etter at problemet begynte, men den gjorde ingen forskjell. GPS av gjorde heller ingen forskjell. Jeg har gjort en factory reset, uten at det har hjulpet nevneverdig på tilstanden. Nå kjører jeg telefonen i safe mode en stund for å se om det muligens er en app som spiser ressurser, men hvis det ikke er det, hva burde jeg da gjøre? Noen tips til å finne ut av det? Endret 24. november 2017 av Snirfle Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg hadde et lignende batteriproblem med min S7. Jeg sendte den til rep. og fikk skifta hovekortet da ble den god som ny igjen. Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Det kom en programvareoppdatering for noen dager siden, på ca. 423 MB. Er den trygg å installere? Erfaringer? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg hadde et lignende batteriproblem med min S7. Jeg sendte den til rep. og fikk skifta hovekortet da ble den god som ny igjen. Det blir eventuelt siste utvei. Nå sletter jeg buffer og sånt på play services når den begynner å spise batteriet, og da tar det en stund før problemet kommer tilbake. Jeg har hatt lignende problemer tidligere, og det har alltid forsvunnet av seg selv etter noe tid, så jeg håper at det gjør det denne gangen også. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Andre her som opplever at den lille teksten med navnet på wifi'en du har koblet deg til ikke dukker opp? Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Andre her som opplever at den lille teksten med navnet på wifi'en du har koblet deg til ikke dukker opp? Ja, det begynte å skje etter at jeg installerte programvareoppdateringen som jeg nevnte i mitt forrige innlegg. Endret 4. desember 2017 av Whitestar127 Lenke til kommentar
Moland_NOR Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 (endret) Hei. Noen som har vært borti dette før? Passordet er ikke glemt. Men tlf blir låst med meldingen Prøv igjen om xx minutter. Har googlet med frem til at det kan ha noe med at tlf har fingeravtrykkbeskyttelse som et av opplåsningsalternativene. Men hvordan låse opp tlf nå? https://imgur.com/a/MPYBR Endret 10. desember 2017 av Moland_NOR Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 11. desember 2017 Del Skrevet 11. desember 2017 Det skjer hvis du har prøvd å åpne for mange ganger uten hell med fingeravtrykksgjenkjenning. Kan ikke huske at jeg har sett annet enn prøv igjen om xx sekunder, med nedtelling fra 60 til 0. Lenke til kommentar
1ZERSSBR Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Noen som vet om bixby (androids svar på Siri) kan innstalleres på S7E ?Finner ikke den i sjappa for nedlasting..... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Noen som vet om bixby (androids svar på Siri) kan innstalleres på S7E ? Finner ikke den i sjappa for nedlasting..... Sannsynligvis mulig gjennom en custom rom: https://forum.xda-developers.com/galaxy-s7 Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Apropos custom ROMs - nå har jo S7-en vært ute såpass lenge at det kunne være noe å vurdere. Selv om det forsåvidt ikke er noe jeg savner eller irriterer meg over per nå. Tidligere hadde jeg god erfaringer med Cyanogenmod, men det prosjektet ble jo lagt ned. Er det noen som har erfaringer og anbefalinger å dele? Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Noen som vet om bixby (androids svar på Siri) kan innstalleres på S7E ? Finner ikke den i sjappa for nedlasting..... Nå er ikke Bixby Android sitt svar på Siri... Google Assistent er det Lenke til kommentar
Langballen Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 Andre som synes spesielt frontkameraet til Samsung S7 flat tar utrolig rare bilder? Spesielt i Snapchat synes jeg det er helt forferdelig, og har vært siden dag en. Iphone og sikkert andre mobiler tar ekstremt mye finere bilder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå