Den Ukjente Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Hvis jeg ikke tar helt feil, så stemmer det at hele skjermen må skiftes på S7. Går angivelig ikke ann å skifte bare glasset. Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) noen Endret 24. september 2017 av mikkii Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 noen som vet hvorfor min s7 edge kun virker på 4G nettet. Når jeg prøver på 2 eller 3G? få jeg opp dette, kan ikke koble til prøv igjen senere Det er lettere å synse hvis du oppgir mer informasjon: Har du nettopp fått denne telefonen eller har du hatt den en stund? Hvis du har hatt den en tid, har problemet vært tilstede i hele perioden eller dukket det opp nylig? Hvis nylig, gjorde du noen endringer på telefonen eller byttet du SIM? Har du prøvd med ulike SIM-kort? Hvilken programvareversjon har du på telefonen? Del gjerne skjermbildet av skjermen som dukker opp når du taster inn denne koden i telefonappen *#1234# (her vises også modellnavn) Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) , Endret 24. september 2017 av mikkii Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg hadde ikke nedgradert hvis jeg var deg. Hvilken operatør bruker du? Du kan prøve å tilbakestille alle nettverksinnstillinger i Innstillinger > .. > Nullstill > Nullstill nettverksinnstillinger. Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Endret 24. september 2017 av mikkii Lenke til kommentar
mikkii Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) . Endret 24. september 2017 av mikkii Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Høres ut som hardware-feil, sjekk med service. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 Ligger en oppdatering til S7 ute nå. Søk manuelt. 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Jeg fikk melding om Samsung Pay Sverige etter oppdateringen. Fungerer det for oss i Norge, og er noe vi hele tatt for noen nytte av? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Har prøvd, funker ikke for oss, får melding om det det ikke er noen banker som støtter dette hos oss ennå... 1 Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg innstallerte Nova Launcher og da måtte jeg bruke pin kode for å låse opp telefonen fingeravtrykk virket ikke. Er dette normalt eller har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg innstallerte Nova Launcher og da måtte jeg bruke pin kode for å låse opp telefonen fingeravtrykk virket ikke. Er dette normalt eller har jeg gjort noe feil? Funket for meg for en drøy måned siden, Nova Launcher erstatter ikke låseskjermen. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) .. Endret 6. september 2017 av BigBadAde Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Noen som vet hvordan jeg kan få telefonen til å hente mms automatisk av seg selv? Altså at den selv skrur på mobildata og laster ned mms når jeg mottar den. Slik var det både på S3 og Z3 Compact. Men nå må jeg altid skru på mobildata manuelt for å sende og motta mms. Noen som vet hvilke instillinger jeg må endre her? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Noen som vet hvordan jeg kan få telefonen til å hente mms automatisk av seg selv? Altså at den selv skrur på mobildata og laster ned mms når jeg mottar den. Slik var det både på S3 og Z3 Compact. Men nå må jeg altid skru på mobildata manuelt for å sende og motta mms. Noen som vet hvilke instillinger jeg må endre her? Hvorfor ikke bare ha mobildata aktivt hele tida? S7 har jo VoLTE. Det er jo forøvrig litt av poenget med en smart-telefon at den "hele tida" henter ned nyheter, værmelding, e-post, og facebook-oppdateringer. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Har det noe å si hvor mye man lader? Noen sier man ikke skal lade helt opp og helt ut, andre sier det ikke har noen betydning... I dagens telefoner er det visst ladesykluser som har noe å si. En ladesyklus er fra 0% batteri til 100% batteri. Så hvis du går fra 100% til 50%, lader opp og gjør det samme igjen så har du en hel ladesyklus (50%+50%=100%). Eller å bruke 25% fire ganger, og så videre. I følge dette skal det jo teoretisk lønne seg å holde telefonen tilkoblet lader så ofte som mulig for at batteriet ikke skal tappes, og dermed unngår man å fylle opp ladesykluser. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Kan S7 låses ved.å tappe to ganger på skjermen? I så tilfelle hvor finner jeg denne funksjonen? Lenke til kommentar
MisterXS Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Kjøpte meg en S7 Edge i dag, til 4489,- hos elkjøp. Bra pris det, med tanke på at den kostet 8300,- ved lansering Lenke til kommentar
Marbyz Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 "TouchWiz har stoppet" Med andre ord ingen tilgang til startskjerm og apper. Noen som har en quick fix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå