JosteinW Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hei. Etter oppgradering til Android 7, får jeg bare opp 3 varsler samtidig på statuslinja, mot så mange det var plass til før... Det er riktignok 3 prikker som viser at det finnes flere varsler, men jeg ville sett så mange som mulig på en gang. Noen som vet om dette kan stilles inn/justeres noen plass? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Hei. Etter oppgradering til Android 7, får jeg bare opp 3 varsler samtidig på statuslinja, mot så mange det var plass til før... Det er riktignok 3 prikker som viser at det finnes flere varsler, men jeg ville sett så mange som mulig på en gang. Noen som vet om dette kan stilles inn/justeres noen plass? Innstillinger - Skjerm - Statuslinje - Vis bare nylige varsler Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Google søkefeltet forsvant fra startskjermen min, jeg finner den ikke under widgets. Er det noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Google søkefeltet forsvant fra startskjermen min, jeg finner den ikke under widgets. Er det noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Den? søk etter i play apps katalog: "Svart Søke etter Google" Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Google søkefeltet forsvant fra startskjermen min, jeg finner den ikke under widgets. Er det noen som vet hvordan jeg får den tilbake? Den? søk etter i play apps katalog: "Svart Søke etter Google" Jeg har Google appen, men jeg Finner ikke widget'en . Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Noen som vet om man må ha TEN (telenor) CSC hvis man ha Telenor abonement for å få Wifi Calling til å fungere? Eller fungerer denne også med NEE CSC? 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Fungerer med både NEE og TEN så lenge du har Android 7 oppdateringen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg har Talkmore og får ikke opp WiFi tale i menyene. Leverer Talkmore det, og, jeg vil da tro at det skulle være tilgjengelig i menyen enten leverandøren tilbyr det eller ei??? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Etter siste oppdatering har jeg fått et "problem" med at telefonen alltid lager en lyd når den slås opp, en pling-kalunk-lyd som er helt unødvendig, og ganske høy. Dette skjer vel også noen ganger når jeg stenger telefonen, eller tar den bort fra øret. Jeg ønsker denne varsellyden vekk. Noen gode råd? Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Fant ut av det: NFC var aktivert, og kortet som ligger bak telefoner bidrar til denne lyden fordi den får kontakt... (flipdeksel med kortholder). Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg har Talkmore og får ikke opp WiFi tale i menyene. Leverer Talkmore det, og, jeg vil da tro at det skulle være tilgjengelig i menyen enten leverandøren tilbyr det eller ei??? Kontakt kundeservice til Talkmore. For meg måtte de aktivere det manuelt. Kan hende det må gjøres for deg og. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 (endret) La plutselig merke med at min flate S7 begynte å miste batterikraft i hurtig tempo. Fant ut at den ikke går i deep-sleep når jeg har på WIFI, merkelig. Så snart jeg går over fra WIFI på samme hvilken annen kommunikasjon, så er alt ok. Den henger seg på 442 MHz når jeg har på WIFI. Og det er der den drenerer batteriet. Noen som har en ide om hva dette kan være? Endret 6. april 2017 av Svein Arild Søyland Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg har i dag fått 3 meldinger om programvareoppdatering, men når jeg sjekker er det ingen oppdatering ute. Flere som har fått? Har 7.0 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Noen som har lagt merke til om telefonen vibrerer uten at man har fått noe melding/notifikasjon? Samme gjelder det blå led lyset. Vet det er to innstillinger: Smart Alert og Notification reminder, men begge disse er skrudd av. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Jeg har i dag fått 3 meldinger om programvareoppdatering, men når jeg sjekker er det ingen oppdatering ute. Flere som har fått? Har 7.0 Det er ikke melding om at det er funnet en oppdatering, men en melding som telefonen av en eller annen grunn av og til gir ved det automatiske søket etter oppdatering. Mange som får den boksen (i tillegg til ikon på statuslinja) for tiden, vil tro det er en bug. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Har og fått en irriterende bug i Swiftkey etter oppdatering. Bruker såkalt tommeoppsett på tastaturet, dvs det skiller seg i to bolker. Nå veksler den mellom vanlig og tommel helt vilkårlig. Dette har jeg aldri noeninne opplevd i alle de årene jeg har hatt Swiftkey. Har avinstallert og reinstallert SK, og slettet cache og det hele - samme greia hele tiden. Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Har og fått en irriterende bug i Swiftkey etter oppdatering. Bruker såkalt tommeoppsett på tastaturet, dvs det skiller seg i to bolker. Nå veksler den mellom vanlig og tommel helt vilkårlig. Dette har jeg aldri noeninne opplevd i alle de årene jeg har hatt Swiftkey. Har avinstallert og reinstallert SK, og slettet cache og det hele - samme greia hele tiden. Jeg har ikke det problemet, men jeg bruker SwiftKey beta. Kanskje det kan være en løsning for deg? 1 Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Har og fått en irriterende bug i Swiftkey etter oppdatering. Bruker såkalt tommeoppsett på tastaturet, dvs det skiller seg i to bolker. Nå veksler den mellom vanlig og tommel helt vilkårlig. Dette har jeg aldri noeninne opplevd i alle de årene jeg har hatt Swiftkey. Har avinstallert og reinstallert SK, og slettet cache og det hele - samme greia hele tiden. Jeg har ikke det problemet, men jeg bruker SwiftKey beta. Kanskje det kan være en løsning for deg? Skal teste det, takk for info! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Ser ut til at problemtelefonen har gitt helt opp nå. Får ikke liv i den lengere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. april 2017 Del Skrevet 9. april 2017 Alt er som vanlig i android verdenen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå