Svolsten Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Elkjøp sender alltid fra Sverige, som er sentralt lager. Det tar normalt bare en dag ekstra. Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Hva er det beste når det gjelder Clear View Cover, Flip Cover og andre alternativer fra Samsung og andre produsenter? Dette lurte jeg litt på også. Og hva med det LED-dekselet: https://www.komplett.no/product/873583/telefoni/mobiltelefon-tilbehoer/deksel/samsung-galaxy-s7-edge-led-view-cover#. Må man ha always on display aktivert for å kunne se infoen på LED-dekselet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Led dekslet har eget display. Bruker ikke telefonens:) var veldig fint men viser ikke hvem som ringer. Vanlige vindu dekslet er det beste da den viser alle varsler Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Fikk tidligere mail om at Netonnet ikke ville få mobilen inn på lager før 11. mars, men fikk nettop beskjed om at den var sendt og er på vei til meg! Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Apropos postmanntråd. Noen som har bestilt fra Telenor som har hørt noe. Kribler alvorlig i fingrene nå. Sitter med en Nexus 4 med fire timers batteritid, så skal bli greit med noe nytt. Har ikke hørt noe... Jeg bestilte kl 20.00 den 21.feb så jeg regner med de sender i dag! De sier de starter utsendelse i dag ihvertfall. Lenke til kommentar
rolser_InnleggNO Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Apropos postmanntråd. Noen som har bestilt fra Telenor som har hørt noe. Kribler alvorlig i fingrene nå. Sitter med en Nexus 4 med fire timers batteritid, så skal bli greit med noe nytt. Har ikke hørt noe... Jeg bestilte kl 20.00 den 21.feb så jeg regner med de sender i dag! De sier de starter utsendelse i dag ihvertfall. Bestilte 21.02.2016 kl 19.11 på djuice.no, ikke hørt noe... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 jo men syns fortsatt det blir for mye post snakk. og finner du no trill i å alltid hakke på meg? skrive feil og dette? alltid noe negaitvt fra deg.... Det er veldig lett for deg å glemme hva du selv har gjort tidligere... Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 bestilte den 22 fra komplett, står at de får inn på lager den 13+?? ringte til support og fikk forskjellige svar, den ene sa at jeg ikke ville få siden jeg hadde bestilt "forsent", han andre sa det ikke var noe problem siden jeg hadde bestilt så tidlig Lenke til kommentar
maczip Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 bestilte den 22 fra komplett, står at de får inn på lager den 13+?? ringte til support og fikk forskjellige svar, den ene sa at jeg ikke ville få siden jeg hadde bestilt "forsent", han andre sa det ikke var noe problem siden jeg hadde bestilt så tidlig Bestilte først fra Komplett.no den 21.2 en vanlig S7. Ombestemte meg igår og bestilte Edge fra Siba.no Har fått beskjed idag om at den er sendt og melding på posten Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg fikk Clear View Coveret i dag, tlf tar nok lenger tid, er bestilt fra Nordialog. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noen som vet hvordan det blir med gull S7 og sort clear view? Gull clear view ser ikke bra ut Lenke til kommentar
freeskater2 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 bestilte den 22 fra komplett, står at de får inn på lager den 13+?? ringte til support og fikk forskjellige svar, den ene sa at jeg ikke ville få siden jeg hadde bestilt "forsent", han andre sa det ikke var noe problem siden jeg hadde bestilt så tidlig Bestilte først fra Komplett.no den 21.2 en vanlig S7. Ombestemte meg igår og bestilte Edge fra Siba.no Har fått beskjed idag om at den er sendt og melding på posten ifølge komplett for 1 uke siden skulle den bli sendt den 8 mars, men litt skeptisk nå... Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noen som vet hvordan det blir med gull S7 og sort clear view? Gull clear view ser ikke bra ut Mitt er i gull, ser bra ut det! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noen som har bestilt fra Expert.no som har mottatt telefonen? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noen som vet hvordan det blir med gull S7 og sort clear view? Gull clear view ser ikke bra ut Mitt er i gull, ser bra ut det! Får set på det i butikken. Bare sett bilder, men da var veldig mye klager på forrige versjon clear view. Det ble utrolig lett riper i dekslet og det lagde riper i skjermen også. Har en bestilling på LED coveret, men det blir ikke levert før ute i april. I tillegg om det kun viser tid og ikke de som ringer er det litt dumt. Ser for meg at det kanskje ikke er alltid jeg har lyst å svare, men det blir vel gjort automatisk når jeg åpner dekselet for å se hvem som ringer. Lenke til kommentar
ravensp Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Fikk svar fra Spaceworld nå nettop ang utsendinger : Hei, Alle telefonene og tilbehøret er sendt iløpet av dagen. Den er på vei J -- Med vennlig hilsen Jørgen Endret 7. mars 2016 av ravensp Lenke til kommentar
EskimoS Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Jeg er happy happy På netcom sa det at de jobbet for fullt å pakket gjennom hele helga alle telefonene og dem skulle få sendt første telefonkø avgårde. Jeg var visst med i den siden jeg fikk min tilsendt i dag Men litt misfornøyd med at lageret demmes er plassert HELT sør for sverige. Det er jo sånn ca 4000 km fra hvor jeg bor. Så tar nok en god 2 uker til jeg får min med posten Lenke til kommentar
Valfy Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Noen her som har fått bekreftelse om sending fra Telenor? 1 Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Jeg er happy happy På netcom sa det at de jobbet for fullt å pakket gjennom hele helga alle telefonene og dem skulle få sendt første telefonkø avgårde. Jeg var visst med i den siden jeg fikk min tilsendt i dag Men litt misfornøyd med at lageret demmes er plassert HELT sør for sverige. Det er jo sånn ca 4000 km fra hvor jeg bor. Så tar nok en god 2 uker til jeg får min med posten Når bestilte du? Edit: Nvm, fikk mail selv nå! Endret 7. mars 2016 av Chipsmaster Lenke til kommentar
Whitestar127 Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Lurer på om jeg bare skal vente litt og lese tester og tilbakemeldinger når telefonen har vært ute i det fri en uke eller to. Vil vite hvor mye ekstra batteritid man får på Edge. Hvis det ikke er betydelig, så kjøper jeg like gjerne den andre versjonen. Skjønt, bør vel kjenne på begge to først. En annen ting (litt bagatellmessig kanskje) er om det er ekte 240 fps slow-mo eller interpolert: http://www.phonearena.com/news/Check-out-this-240fps-slo-mo-video-recording-made-with-the-Samsung-Galaxy-S7-edge_id78868. Noen andre som er litt begeistret over at den støtter RAW (DNG)? Det gir jo muligheter for mye bedre bilder om man er villig til å bruke mer minneplass og gjøre redigering i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå