lysbryter Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Ingen som har fått oppdateringen OTA? Nei Lenke til kommentar
Teria Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Ingen som har fått oppdateringen OTA? Nei Via Kies eller hva det heter da? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Går det ikke an å skru av kameralyden? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Funker det ikke å sette telefonen til lydløs? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Talentløst. Å ikke kunne skru av kameralyden burde vært straffbart. 100 piskeslag? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Talentløst. Å ikke kunne skru av kameralyden burde vært straffbart. 100 piskeslag? Det ser ut til å være omvendt i den virkelige verden : https://www.reddit.com/r/japanlife/comments/3ofdue/can_you_turn_off_the_camera_sound_on_the_factory/ http://www.unwiredview.com/2012/04/20/south-korea-to-ban-cameraphone-shutter-sound-removers/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Det burde ikke være mulig å slå av kameralyd og den burden nesten alltid vært på maks volum, punktum. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Skulle til å si det, tipper det er noen EU lover eller lignende som er grunnen, samme som at man får opp den irriterende "Vil du virkelig ha så høy lyd?" saken. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Man kan jo skru av lyden på andre Android-telefoner, for eksempel fra Motorola. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Noen her som bruker mobilen til betaling? Hvilke løsninger bruker dere og hvor fungerer de? Samt ikke minst hvordan fungerer de? Ønsker å kunne kvitte meg med å måtte ha med betalingskort på en del butikker. Endret 22. januar 2017 av Theo343 Lenke til kommentar
Teria Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Noen her som bruker mobilen til betaling? Hvilke løsninger bruker dere og hvor fungerer de? Samt ikke minst hvordan fungerer de? Ønsker å kunne kvitte meg med å måtte ha med betalingskort på en del butikker. Har brukt Vipps og MobilePay. Fungerer veldig greit begge to, liker godt at sistnevnte ikke trenger kode men at man kan bruke fingeravtrykk. Nå skal det sies at det ikke er ofte jeg bruker mobilen til det. Skjønt, det var veldig greit da jeg var på konsert og vi betalte en vin ved at vennninna betalte i Vipps og så vippset jeg det jeg skyldte over med én gang. Det er litt dumt at det finnes så mange forskjellige betalingsløsninger og at man må innstallere flere for å kunne bruke de på flere steder. Endret 22. januar 2017 av Teria 1 Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Alle verdens guttunger synes vel avslått kameralyd på mobilen er veldig bra! Da 50% av alle ''upskirt'' ol som ligger på nett ikke hadde eksistert hvis man i alle land MÅTTE ha kameralyd.... 3 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Skulle til å si det, tipper det er noen EU lover eller lignende som er grunnen, samme som at man får opp den irriterende "Vil du virkelig ha så høy lyd?" saken. Alle verdens guttunger synes vel avslått kameralyd på mobilen er veldig bra! Da 50% av alle ''upskirt'' ol som ligger på nett ikke hadde eksistert hvis man i alle land MÅTTE ha kameralyd.... Jeg er selv glad for at det er kameralyd, men det var en episode hvor jeg skulle ønske at den jævla lyden ikke eksisterte. Har dere noensinne slått på skjermen med hjem-knappen, men uheldigvis trykket den to ganger slik at kameraet åpner? Okei, gjør det mens en jente går foran deg, få panikk og uheldigvis kom borti kameraknappen, som selvfølgelig er plassert helt nederst på skjermen, slik at den tar et bilde av bakken foran deg. Personen foran deg vet jo ikke at dette er et uhell, så alt hun hører er at personen bak henne tar et bilde. Mest sannsynlig av henne. Og så begynte hun å løpe, og jeg hadde lyst å skrike... 3 Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Jeg har klart¨å deaktivere kameralyd på min S7. Husker ikke i detalj hvordan, men det var noe med å slå av systemlyder. Kan google litt og se om jeg finner tilbake til metoden. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) En av disse funker, selv kan jeg gjøre det med å gå inn på Camera, settings, skrolle helt ned og -turn off shutter sound- Endret 22. januar 2017 av LyLu Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 En av disse funker, selv kan jeg gjøre det med å gå inn på Camera, settings, skrolle helt ned og -turn off shutter sound- httttps://www.youtube.com/watch?v=NDEMwxDKhqA Nope, jeg har ikke det valget i kamera-innstillingene. Er ikke egentlig så krise uansett. Vil jeg ha lyden av så setter jeg mobilen på lydløs mens jeg knipser bildene. Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 En av disse funker, selv kan jeg gjøre det med å gå inn på Camera, settings, skrolle helt ned og -turn off shutter sound- httttps://www.youtube.com/watch?v=NDEMwxDKhqA Nope, jeg har ikke det valget i kamera-innstillingene. Er ikke egentlig så krise uansett. Vil jeg ha lyden av så setter jeg mobilen på lydløs mens jeg knipser bildene. Okei, husket ikke om det var standard eller ikke. Men hvis du går inn på Sounds/lyd og skrur system sounds helt ned slår du den også av, men da slår man også av andre ''system'' lyder. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Jeg syntes Samsung er noe tregg med 7.0 den er alt gitt ut i UK, hvorfor ikke resten av europa? er jo akkuart samme telefon. Bare USA og Asia som har noen funky telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå