Rudalhei Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Så, jeg er alltid av den uheldige typen. Vinner aldri noe, osv. Fikk i oppdrag av mine mor som er på ferie utenlands om å bestille ny telefon til henne, så hun fikk med forhåndsbonus. Fikk melding om pakke i går og hentet den i dag på posten. Tenkte det bare var brillene... DSC_1265.JPG Når er det skikkelig vanskelig å være en god sønn og la denne pakken ligge urørt. En mor burde ikke be sin sønn om slikt Hvor ble den kjøpt? :-) 1 Lenke til kommentar
krille Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Heldiggris! Hvor ble den bestilt? ... Hvor ble den kjøpt? :-) Den ble bestilt på nettsiden til en av de tre store elektrokjedene (vil ikke navngi noe). På toppen av det hele ble den bestilt tidligere denne uken.... Lenke til kommentar
larsism Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Da var telefon og VR på vei fra Elkjøp! Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Noen som vet om det er USB3 på S7? Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Min ble sendt i går, synd posten sluttet å levere post på lørdager forrige uke Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Pakker leveres som vanlig. Vanlig post i postkassen det er slutt på Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Sweet, men ser ikke ut som det har skjedd noe når jeg sjekker sporingen... Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Pakker blir jo ikke utlevert på lørdager, så du må nok vente til mandagen . Det positive er at det blir nok en god start på kommende uke! Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Skjer ofte noe rundt klokken 10-11 også kommer det til utleveringssted ved 15 tiden. Ihvertfall her jeg bor. Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Pakker blir jo ikke utlevert på lørdager, så du må nok vente til mandagen . Det positive er at det blir nok en god start på kommende uke! Pakker kommer fra terminaler til utleveringssted på lørdager nå som før! 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er bra På landet har det aldri vært vanlig. Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er bra På landet har det aldri vært vanlig. Bor på landet jeg også(Raufoss) ,men ganske sentralt i forhold til pakker. Terminal på Hamar hvor posten kommer et par timer etter det er levert Oslo. Og så rett til postkontoret her :-) 1 Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Pakker blir jo ikke utlevert på lørdager, så du må nok vente til mandagen . Det positive er at det blir nok en god start på kommende uke! Pakker kommer fra terminaler til utleveringssted på lørdager nå som før! Er du heeeelt sikker på det? Fikk sporingsnummer i går. VR brillene fikk jeg dagen etter sporingsnummeret kom. Men det var en ukedag. Hadde vært deilig å få den i dag. Lenge til mandag! Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Pakker blir jo ikke utlevert på lørdager, så du må nok vente til mandagen . Det positive er at det blir nok en god start på kommende uke!Pakker kommer fra terminaler til utleveringssted på lørdager nå som før! Er du heeeelt sikker på det? Fikk sporingsnummer i går. VR brillene fikk jeg dagen etter sporingsnummeret kom. Men det var en ukedag. Hadde vært deilig å få den i dag. Lenge til mandag! Ja jeg er helt sikker på det! Ikke på at du får telefonen, for det står antagelig 7.mars som estimert levering, men sikker på at det kommer pakker fra terminal til utleveringssted på lørdager! Siden en liten pakke med en telefon er lett å slenge med, så tar de nok med den også. :-) Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Står at de har den på lager i veldig mange Lefdal- og Elkjøpbutikker. Får du den med deg i dag hvis du stikker bort nå? Lenke til kommentar
Rudalhei Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Står at de har den på lager i veldig mange Lefdal- og Elkjøpbutikker. Får du den med deg i dag hvis du stikker bort nå? Ikke hvis de gjør som de har fått beskjed om fra Samsung! Butikker får ikke lov å selge før 11.mars Lenke til kommentar
lanzze Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Står at de har den på lager i veldig mange Lefdal- og Elkjøpbutikker. Får du den med deg i dag hvis du stikker bort nå? Ikke hvis de gjør som de har fått beskjed om fra Samsung! Butikker får ikke lov å selge før 11.mars Ringte kundeservice på Elkjøp i går da jeg så de hadde den på lager på Lørenskog. Fikk beskjed om at jeg kunne kjøpe den hvis jeg kjørte dit. Tok turen og ble nærmest hånet av selgeren. Han kunne ikke selge den før 11. mars selv om den var på lager. Lenke til kommentar
EskimoS Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) h Endret 5. mars 2016 av demendet Lenke til kommentar
EskimoS Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) h Endret 5. mars 2016 av demendet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå