Nerowulf Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Noen som har erfaring med Wireless Charger Pad? Bra eller bortkastet? Original eller "Kina"? Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Kjøpte en fra Kina. 60 kr, den lader i 3 sekunder så stopper den og det kommer opp en melding på skjermen, husker ikke hva den sa. Prøvd en oem på jobben og den funka. Aner ikke om jeg var uheldig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Jeg kjøpte en original. Meget fornøyd. Prøvde en kinavare før, men ble så irriterende fordi når telefonen var fulladet så begynte den å lade igjen hvert 30. sek, med påfølgende plingelyd. Den originale laderen holder telefonen på 100% uten å lage lyder. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Er denne original? Koster litt under 200 kr, mens i Norge koster den 600 kr. http://www.ebay.com/itm/Genuine-Samsung-Fast-Wireless-Charger-Original-Charging-Stand-Galaxy-S7-edge-/222249155676?var=&hash=item33bf14fc5c:m:mnt5Sl2a7f4w5KzRGHnn_iw Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vanskelig å si. Mest sannsynlig fake siden selgeren er i kina. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 (endret) Sjekk mytrendyphone. Kjøpte Samsung sin hurtigplate stand derifra for under 300-, i sommer. Endret 26. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
µT. Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Vanskelig å si. Mest sannsynlig fake siden selgeren er i kina. Jepp, en fin tommelfingerregel er at det aller meste av elektronikk som selges/sendes fra Kina og Hong Kong er fake. Noen ting, som kabler, deksler osv er greit å kjøpe i dette tilfellet, men jeg hadde absolutt ikke kjøpt en lader (eller batteri) fra Kina. Sjekk mytrendyphone. Kjøpte Samsung sin hurtigplate stand derifra for under 300-, i sommer. Ja, har bestilt fra dem gjennom årene, og jeg har ingen klager. Siste jeg kjøpte var et 64GB SD-kort fra Toshiba, og ga 220 kr for den. Er ikke det raskeste kortet i verden, men den var absolutt verdt prisen. Tror ordre fra Norge sendes fra Danmark om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Blir batteriet fortere slitt om jeg bruker den medfølgende laderen til S7? Med tanke på at det er en "hurtig-lader", og ikke en vanlig treg lader. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Du kan slå av hurtiglading via kabel og trådløst under batteri i innstillingene Endret 27. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Nice, takk for tipset. Andre småting som er nyttig å vite? Nettopp skaffet meg denne mobilen. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen som har roota s7en sin og lagt inn custom rom? Kan du si litt om stabilitet, hurtighet og om apper som vipps funker? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Nice, takk for tipset. Andre småting som er nyttig å vite? Nettopp skaffet meg denne mobilen. Bruker du ikke Gear VR programmene, slett dem! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen som har noe idé / tanker om når Nougat kommer til s7 her til lands? (Android 7.0) Lenke til kommentar
Cord Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen som har noe idé / tanker om når Nougat kommer til s7 her til lands? (Android 7.0) Et ikke kommet noen antydning, hva jeg har fått med meg, men Samsung er jo notorisk treige med oppdateringer. Men ila første kvartal neste år vil jeg gjette. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. oktober 2016 Del Skrevet 29. oktober 2016 Noen som har noe idé / tanker om når Nougat kommer til s7 her til lands? (Android 7.0) Noe spesielt du ser fram til med Android 7? 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Nice, takk for tipset. Andre småting som er nyttig å vite? Nettopp skaffet meg denne mobilen. Bruker du ikke Gear VR programmene, slett dem! Er visse ting jeg ikke får "Disabled". Den er bare gråa ut, eksempel "Gear VR Service". Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Noen som har noe idé / tanker om når Nougat kommer til s7 her til lands? (Android 7.0) Noe spesielt du ser fram til med Android 7? Har ikke satt meg så godt inn i Android 7. Men syns bare det er spennende å prøve noe nytt Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Noen som har noe idé / tanker om når Nougat kommer til s7 her til lands? (Android 7.0) Et ikke kommet noen antydning, hva jeg har fått med meg, men Samsung er jo notorisk treige med oppdateringer. Men ila første kvartal neste år vil jeg gjette. Jeg tipper mars eller april, om man skal gjette basert på hvordan de har gjort det tidligere. Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Vurderer om jeg skal bestille meg en S7 Edge idag, hvordan er det med oppdateringer? Tar det lang tid før man får nyeste Android updates fra samsung? Lenke til kommentar
Klaymen Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Vurderer om jeg skal bestille meg en S7 Edge idag, hvordan er det med oppdateringer? Tar det lang tid før man får nyeste Android updates fra samsung? Foreslår at du leser meldingen som ble postet ut rett før din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå